FANDOM

Pagina principală
Yukari Sakuragi
Yukari Sakuragi Infobox
Informaţiile personale
Kanji

桜木 ゆかり

Romanji

Sakuragi Yukari

Vârsta

15 ani

Gen

Feminin

Înălţime

158 cm

Culoarea părului

Maro deschis

Culoarea ochilor

Căprui

Familie

Mieko Sakuragi (mamă) †

Statusul personal
Ocupaţie

Elevă

Afiliaţii

Clasa 3-3 (1998)

Ofiţerul clasei

Status

Decedată (în anime)

Debut
Manga

Capitolul 1

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Ai Nonaka

Yukari Sakuragi (桜木 ゆかり) este colegă din clasa lui Kouichi Sakakibara şi unul dintre ofiţerii clasei 3-3. De asemenea aceasta poate fi văzută în primul episod alături de Izumi Akazawa şi Tomohiko Kazami la spital în vizită la Kouichi.

Înfăţişare

În anime, Yukari are părul lung şi creş până la umeri. Acesta este prins în spate cu o fundă şi poartă ochelari cu rame rotunde. Deseori este văzută îmbrăcată cu uniforma ei.

Yukari Sakuragi MManga

Yukari în Manga

În manga, înfăţişarea lui Yukari este total diferită faţă de anime. Ea are părul lung, negru şi drept. Poartă ochelari, dar ramele sunt în formă de semilună, nu rotunde. Tot aşa este văzută îmbrăcată cu uniforma de şcoală.

În versiune live-action Yukari este interpretată de actriţa Ai Nonaka.

Personalitate

Yukari este o fată drăguţă şi liniştită. Ea o ajută pe Izumi cu contramăsurile, şi este una dintre ofiţerii clasei şi reprezentanta clasei. Acesteia pare să-i placă de Sakakibara.

Acţiune

În anime:

Episodul 1

Yukari apare pentru prima dată în episodul 1, când alături de alţi colegi de clasă, Izumi Akazawa şi Tomohiko Kazami, se duce să-l viziteze la spital pe protagonist. Acolo Yukari este cea care insistă să-l întrebe dacă nu a mai locuit în Yomiyma până acuma, lucru care i se pare lui Kōichi este destul de confuz.

De asemenea aceasta mai apare la şcoală, în pauză, Yukari când îl tachinează pe Kōichi pentru că că crede că nu-i plac femeile frumoase. Apoi la ora de sport, aceasta apare după ce Ikuo s-a dus la infirmerie. Atunci Kōichi o întreabă ce a păţit la picior şi ea spune că şi l-a scrântit, după care au o scurtă discuţie. Aceasta încearcă să afle ce i-au spus ceilalţi, şi menţionează că Izumi va iarăşi ţipa la ei. Când Kouchi o aduce pe Mei în discuţie, Yukari se preface că nu ştie despre cine vorbeşte.

Kōichi apoi o vede pe Mei sus pe acoperiş şi se duce să vorbească cu ea în ciuda protestelor ei de-al ţine departe de persona extra.

Episodul 2

Yukari apare alături de colegii ei la ora de desen, unde este amuzată de perspectiva lui Mochizuki de a reda lămâile. Aceasta discută cu Sakaibara şi îl întreabă dacă nu vrea să se alăture unui club, iar acesta îi spune că nu ştie încă. Aceasta apare mai târziu când împreună cu Izumi îl opreşte pe Kōichi la sfârşitul orei , asistând la chestionarul pus de Izumi acestuia. Ea şi Mochizuki încearcă să o calmeze pe Izumi care se supără şi nu observă că Kōichi a plecat după Mei.

Episodul 3

Yukari apare în acest episod la sfârșitul orelor unde îi propune protagonistului să meargă cu ea acasă, dat fiindcă aceasta avea o umbrelă şi pentru că casa acestuia este în drum spre a acesteia. Ea este refuzată, dar insistă şi acceptă. Pe drum ei vorbesc de excursia de la Tokyo făcută anul trecut când au vizitat un parc de amuzament şi turnul Tokyo. Tot atunci ea mărturiseşte că ar prefera să meargă acolo să studieze doar că familia ei nu îşi permite.

Când este întrebată de Mei, aceasta ţipă la Kōichi să nu mai pomenească vreodată de acest nume în clasa 3-3 spre surprinderea acestuia. Apoi apar Naoya şi ulterior Mikami Sensei, iar Yukari o informează că Sakakibara ştie despre clasa 3-3.

Yukari mai apare la şcoală în timpul examenului, când surprinsă îl vede pe Kōichi că a terminat şi că a ieşit. Ceva mai târziu ea fuge afară din clasă când dă cu ochii de Mei şi Kōichi. Ea pare speriată şi fuge spre scări. Din păcate însă ea își scapă umbrela care cade la baza scărilor. Ea se împiedică, după cade pe scări direct în vârful ascuţit al umbrelei care îi pătrunde gâtul. Aceasta se zbate convulsiv până când se opreşte, timp în care protagonistul asistă terifiat la moartea acesteia.

În manga:

Yukari Manga 1

Yukari în primul capitol

În versiunea manga, Yukari apare în aceeși ipostază, la spital împreună cu Kazami (cu excepția lui Izumi), cu scopul de a face o vizită protagonistului. Acesteia îi revine sarcina de a-l întreba pe Sakakibara dacă a mai locuit sau nu în Yomiyama pănă atunci, lucru care băiatului i se pare ciudat. 

La ora de spot, Yukari apare și are o scurtă conversație cu acesta. Băiatul pare pe gânduri, iar Yukari încearcă s afle la ce se gândește. Nici ea nu poate participa la oră pentru că s-a lovit la picior și îl are bandajat. În curând, Yukari îi explică că numai clasa 3-3 este singura care face sport singură. Ea este reticientă, dar vrea să afle despre cât acesta cunoaște despre situația clasei. El îi spune că a fost cu băieții în pauză, iar ea este pe punctul de a pleca, când el o oprește. Când Koichi o întreabă de Mei, ea nu spune nimic, iar el pleacă fugind când o vede pe Mei pe acoperișul școlii.

Protagonistul este văzut purtând o conversație cu Tomohiko și Teshigawara despre ce școli vor urma după absolvire și excursia din ultimul an. Brusc Koichi aduce în discuție evenimentele petrecute în urmă cu 26 de ani, iar Naoya și Tomohiko sunt vizibili șocați. După aceea își face apariția Yukari, Izumi și doamna Mikami, care întrerup discuția. Toți încearcă să afle cât știe protagonistul, deși nu reușesc decât să-l facă mai interesat de incident.

Cap4 0

Timpul trece, și Yukari alături de colegii ei se află în perioada examenelor. Misaki și Sakakibara termină înaintea celorlalți. Yukari este nevoită să plece la scurt timp, deoarece un profesor sosește cu o veste îngrozitoare: mama ei a avut un accident și acum este la spital rănită. Yukari iese fugind din clasă. ea vrea să coboare scările, dar se răzgândește și aleargă în direcția opusă la vederea celor doi în fața ei. Ea pare sincer îngrozită. Din nefericire, piciorul ei alunecă și ea își pierde echilibrul. Umbrela din mâinile ei îi scapă și se desface. Yukari moare în urma impactului cu vârful ascuțit al umbrelei, care trece prin gâtul ei. Ea moare în urma hemoragiei în propria baltă de sânge.

Din acel moment Yukari, este considerată prima victimă a blestemului clasei 3-3, deși se va dovedi pe parcursul acțiunii că nu ea este prima victimă. Yukari și amama ei sunt considerate decesele din luna mai. De asemnea în aceeși zi a murit și mama acesteia. Cele două au fost înmârmântate în aceeși zi. Izumi a participat la înmâtmântarea prietenei ei și este văzută complet devastată.

Yukai Cap12

Yukari, în coșmarul lui Koichi

Yukari apare de asemnea într-una dintre fotografiile lui Izumi, când aceasta jelește pierderea ei.

Deși Yukari a murit, personajul ei este în continuare amintit în unele capitole. La începutul volumului 2, în capitolul 5, Yukari este reamintită de doi alți elevii din școală, care vorbesc de incidentul acesteia. Aparent vestea morții ei s-a răspândit rapid și toată școala vorbește de blestemul clasei 3-3. De asemnea în capitolul 6, Yukari este pomenită de Misaki, când aceasta îi relevă protagonistului motivul pentru care Tehigawara nu i-a spus despre misterul clasei 3-3. Din nou în volumul 3, capitolul 10, personajul fetei este menționat, ca fiind una dintre victimile lunii mai.

În capitolul 12, Yukari apare în coșmarul lui Sakakibara.

Relaţii

Cu colegii de clasă:

În curând...

Kōichi Sakakibara:

În curând...

Tomohiko Kazami:

În curând...

Izumi Akazawa:

În curând..

Mei Misaki:

În curând...

Alte date

  • Yukari este născută în mai 1983.
  • Adresa ei este 6-20 Tobiicho Yomiyama.
  • Numele de "Yukari" semnifică "afinitate", iar "Sakuragi" , "cireş înflorit".
  • Actriţa care o interpetează în limba engleză a dublat şi alte personaje precum: Black Star din Soul Eater, Alice din High School of Death şi Ikaros din Heaven's Lost Property, unde a jucat alături de actorul care îl dublează pe Tomohiko, Greg Ayres, cu care are o relaţie romantică.
  • Este prima persoană din clasa 3-3 care moare în urma calamităţii. de aceea este considerată prima victimă, deşi nu este deoarece fenomenul a început mult mai devreme.
  • Yukari a murit pe data de 26 mai.