FANDOM

Pagina principală
Yukari Sakuragi
Yukari Sakuragi Infobox
Informaţile personale
Kanji

桜木 ゆかり

Romanji

Sakuragi Yukari

Vârsta

15 ani

Gen

Feminin

Înălţime

158 cm

Culoarea părului

Maro deschis

Culoarea ochilor

Căprui

Familie

Mieko Sakuragi (mamă) †

Statusul personal
Ocupaţie

Elevă

Afiliaţii

Clasa 3-3 (1998)

Ofiţerul clasei

Status

Decedată (în anime)

Debut
Manga

Capitolul 1

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Ai Nonaka

Yukari Sakuragi (桜木 ゆかり) este colegă din clasa lui Kouichi Sakakibara şi unul dintre ofeiţerii clasei 3-3. De asemnea aceasta poate fi văzută în primul episod alături de Izumi Akazawa şi Tomohiko Kazami la spital în vizită la Kouichi.

Înfăţişare

În anime, Yukari are părul lung şi creş până la umeri. Acesta este prins în spate cu o fundă şi poartp ochelari cu rame rotunde. Deseori este văzută îmbrăcată cu uniforma ei.

Yukari Sakuragi MManga

Yukari în Manga

În manga, înfăţişarea lui Yukari este total diferită faţă de anime. Ea are părul lung, ngeru şi drept. Poartă ochelari, dar ramele sunt în formă de semilună, nu rotunde. Tot aşa este văzută îmbrăcată cu unsiforma de şcoală.

În versiune live-action Yukari este interpretată de actriţa Ai Nonaka.

Personalitate

Yukari este o fată drăguţă şi liniştită. Ea o ajută pe Izumi cu contramăsurile, şi este unuldintre ofiţerii claei şi reprezentanta clasei. Acesteia pare să-i placă de Sakakibara.

Acţiune

În anime:

Episodul 1

Yukari apare pentru prima dată în episodul 1, când alături de alţi colegi de clasă, Izumi Akazawa şi Tomohiko Kazami, se duce să-l viziteze la spital pe protagonist. Acolo Yukari este cea care insistă să-l întrebe dacă nu a mai locuit în Yomiyma până acuma, lucru care i se pare lui Kōichi este destul de confuz.

De asemnea aceasta mai apare la şcoală, în pauză, Yukari când îl tachinează pe Kōichi pentru că că crede că nu-i plac femeile frumoase. Apoi la ora de sport, aceast apare după ce Ikuo s-a dus la infirmierie. Atunci Kōichi o întreabă ce a păţit la picior şi ea spune că şi l-a scrântit, după care au o scurtă discuţie. Aceasta încearcă să afle ce i.au spus ceilalţi, şi menţionează că iarăşi va ţipa la ei Izumi. Când Kouchi o aduce pe Mei în dicuţie, Yukari se preface că nu ştie despre cine vorbeşte.

Kōichi apoi o vede pe Mei sus pe acoperiş şi se duce să vorebască cu ea în ciuda protestelor ei de-al ţine departe de persona extra.

Episodul 2

Yukari apare alături de colegii ei la ora de desen, unde este amuzată de perspectiva lui Mochizuki de a reda lămâile. Aceasta discută cu Sakaibara şi îl întreabă dacă nu vrea să se alpture unui, club, iar acesta îi spune că nu ştie încă. Aceasta apare mai târziu când împreună cu Izumi îl opreşte pe Kōichi la sfârşitul orei , asistând la chestionarul pus de Izumi acestuia. Ea şi Mochizuki încearcă să o calmeze pe Izumi care se supără şi nu observă că Kōichi a plecat duupă Mei.

Episodul 3

Yukari apare în acest episod la sfrşitul orelor unde îi propune protagonistului să meragă cu ea acasă, dat fiindcă aceasta avea umbrelă şi pentru că casa acestuia este în drum spre a acesteia. Ea este refuzată, dar insistă şi acceptă. Pe drum ei vorbesc de excursia de la Tokyo făcută anul trecut când au viziitat un parc de amuzament şi turnul Tokyo. Tot atunci ea mărturiseşte că ar prefera să meargă acolo să studieze doar că familia ei nu îşi permite.

Când este întrebată de Mei, aceasta ţipă la Kōichi să nu mai pomenească vreodată de acest nume în clasa 3-3 spre surprinderea acestuia. Apoi apar Naoya şi ulterior Mikami Sensei, iar Yukari o informează că Sakakibara ştie despre clasa 3-3.

Yukari mai apare la şcoală în timpul examenului, cnd surprinsă îl vede pe Kōichi că a terminat şi că a ieşit. Ceva mai trziu ea fuge afară din clasă când dă cu ochii de Mei şi Kōichi. Ea pare speriată şi fuge spre scări. Din păcate însă ea scapă umbrela care cade la baza scărilor. Ea se împiedică cade pe scări direct în vârul ascuţit al umbrelei care îi părtunde în gât. Aceasta se zbate convulsiv până când se opreşte, timp în care protagonistul asistă terifiat la moartea acesteia.

Relaţii

Cu colegii de clasă:

În curând...

Kōichi Sakakibara:

În curând...

Tomohiko Kazami:

În curând...

Izumi Akazawa:

În curând..

Mei Misaki:

În curând...

Alte date

  • Yukari este născută în mai 1983.
  • Adresa ei este 6-20 Tobiicho Yomiyama.
  • Numele de "Yukari" semnifică "afinitate", iar "Sakuragi" , "cireş înflorit".
  • Actriţa care o intepretează în limba engleză a dublat şi alte personaje precum: Black Star din Soul Eater, Alice din High School of Death şi Ikaros din Heaven's Lost Property, unde a jucat alături de actorul care îl dublează pe Tomohiko, Greg Ayres, cu care are o relaţie romantică.
  • Este prima persoană din clasa 3-3 care moare în urma calamităţii. de aceea este considerată prima victimă, deşi nu este deoarece fenomenul a început mult mai devreme.
  • Yukari a murit pe data de 26 mai.

Also on FANDOM

Random Wiki