FANDOM

Pagina principală
Yousuke Sakakibara
Yousuke Infobox
Informaţile personale
Kanji

榊原陽介

Romanji

Sakakibara Yōsuke

'Zi de naştere| class="infoboxcell" style="background: #000000"|

1947

Vârsta

51 de ani

Gen

Masculin

Înălţime

-

Culoarea părului

Negru

Culoarea ochilor

Neagră

Familie

Kōichi Sakakibara (fiu)

Ritsuko Sakakibara (soţie) †

Reiko Mikami (cumnată) †

Tamie Mikami (soacră)

Ryouhei Mikami (socru)

Statusul personal
Ocupaţie

Profesor la colegiu

Afiliaţii

Kōichi Sakakibara

Status

În viaţă

Debut
Manga

Capitolul 1

Anime

Episodul 1 (doar vocea)

Voce
Japoneză

Kitagawa Takurou

Yousuke Sakakibara ( 榊原陽介) este tatăl lui Kōichi. Acesta este profesor de colegiu şi este plecat în India pentru un an. Acesta nu s-a recăsătorit după moartea lui Ritsuko. Faţa acestuia în anime nu a fost niciodată dezvăluită.

Înfăţişare

În manga Yousuke are părul negru la fel şi ochii, deşi nu apare decât indirect la telefon atât în anime cât şi în live-action.

Personalitate

Din conversaţia telefonică pe care a avut cu fiul lui, în episodul 2 , acesta pare o persoană destul de veselă şi optimistă, deşi pare oarecum îngrijorat de soarta lui Kōichi pe care îl sfătuieşte să nu-şi facă probleme. El îi dezvăluie că şi el a avut pneumotorax de două ori în tinereţe. Cu toate acestea Kōichi nu este convins că este tatăl ideal.

Acţiune

Yousuke este doar auzit doar la telefon, deoarece el este plecat în India pentru muncă, care este ceea ce a avut ca primă urmare ca Kōichi  să locuiască în Yomiyama. Deși el este adesea vesel și ușuratic cu fiul său, într-un anumit fel Kōichi îl dispreţuieţte, motiv pentru care se plânge mătușii lui (și mai târziu Mei) despre lacunele lui în educaţie, care printre altele, Kōichi a afost nevoit să înveţe să gătească. Se pare că nici mătuşii lui, Reiko nu pare să-i place foarte mult de acesta, imediat presupunând că nu-l va sprijini pe Kōichi dacă ar vrea să aplice la un colegiu de artă după liceu. De asemnea mai târziu, bunica lui, i-a spsus lui Reiko că se oferp chiar ea ca să-l ia în grijă dacă tatăl lui nu-ţi îndeplineşte datoria de părinte. Yousuke, fiind în Asia continentală, nu este la fel de puternic afectată de blestemul ca și cei care încă în Japonia. El își aduce aminte că el şi Kōichi care au fost şi mai îaniante în Yomiyama.

Alte date

  • Yousuke s-a născut în 1947.
  • În tinereţe a avut pneumotorax la fel ca şi fiul său şi bunicul acestuia. Conform acestuia este ceva genetic.
  • Al doilea nume Yousuke înseamnă "în timpul zilei mediate".
  • Primul nume Sakakibara înseamnă "copacul Shinto sacru".

Also on FANDOM

Random Wiki