FANDOM

Pagina principală
Yūya Mochizuki
Yuuya Mochizuki Infobox
Informaţiile personale
Kanji

望月優矢

Romanji

Mochizuki Yūya

Vârsta

15 ani

Gen

Masculin

Înălţime

163 cm

Culoarea părului

Şaten

Culoarea ochilor

Verzi

Familie

Tomoka Inose (soră vitregă mai mare)

Statusul personal
Ocupaţie

Elev

Afiliaţii

Clasa 3-3 (1998)

Clubul de artă

Status

În viaţă

Debut
Manga

Capitolul 2

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Kazutomi Yamamoto

Yūya Mochizuki (望月優矢) este elev în clasa 3-3 din Şcoala Gimnazială Yomiyama Nord. El este coleg de clasă cu Kouichi, cu care este bun prieten, inclusiv cu Naoya Teshigawara. De asemenea acesta este cel mai vechi membru din clubul de artă.

Înfăţişare

Yuuza Ep8

Yuuya în episodul 8

Mochizuki are părul lung şi roşcat şi ochii verzi. deseori este văzut purtând unifrom şcolar, cu exceţia dăţilor cân e înafara şcolii. În episodul 6, când s-au întâlnit la cafenea, aceasta a purtat un tricou verde, iar în episodul 8 la plajă un tricou roz cu guler şi pantaloni

Yuuya Manga

Yuuya în manga

În manga, acesta are un aspect mai feminin. Părul îi este blond deschis şi are ochii negrii.

Personalitate

Yūya este un băiat liniştit, vesel şi puţin timid.  Are o fire pritenoasă şi devine printre primii prieteni din şcoală a lui Sakibara, tot odată fiind bun prieten cu Naoya Teshigawara. De asemenea acesta are o fire artistică şi desenează şi pictează bine, el făcând parte din clubul de arte. Acesta pare să fie îndrăgostit de profesoara de desen, Mikami-Sensei, el fiind printre puţinele persoane (Mei şi Izumi) să descopere identitatea acesteia ca fiind, Reiko Mikami.

Acţiune

Episodul 1

Yūya apare în primul episod la şcoală , când protagonistul apare în pauză vorbind cu colegii săi de clasă. Mai târziu acesta este văzut la ora de educaţie fizică alergând alături de colegii.

Episodul 2

În acest episod, el apare la ora de desen alături de alţi colegi, unde Sakakibara îi complimentează desenul lămâilor. Acesta îl întreabă dacă face referinţă la tabloul celebru Strigătul, când Yuuy îi răspunde că lumea este cea care strigă. În continuare acesta îl întreabă ce părere are despre doamna Mikami, dar Kōichi nu este atent.

Apoi este văzut în pauză stând de vorbă cu Kōichi când sunt întrerupţi de Naoya. Când Naoya este pe cale să-i spună despre blestem, el îl opreşte. Împreună cu Naoya încearcă degeabă să-l facă să-l determine să nu intre în vorbă cu Mei, dar nu reuşesc.

A doua zi după ore, Mochizuki asistă la chestionarul pus de Izumi lui Kōichi. Când aceasta se enervează, el şi colega lui, Yukari , vor încerca să o calmeze pe Izumi, dar nu observă că băiatul a plecat.

Episodul 5

În ora de artă, elevii clasei 3-3 au studiu independent. Acesta stă lângă Kōichi, după care se interesează de Mikami Sensei, Kōichi nu ştie ce să-i răspundă. Mochizuki speră să nu fie ceva serios şi Kōichi îl întreabă de ce crede asta. Acesta spune că motivul sunt decesele din ultima vreme. Interesat Sakakibara îl întreabă dacă aceste incidente au ceva în comun, dar Mochizuki se fereşte să afirme sau să zică ceva. Dar este surprins să-l vadă când pleacă.

După ore la dulap, Mochizuki şi Takabayashi vin să discute cu Kōichi. Cei trei merg împreună spre casă şi Yuuya îi spune lui Kōichi dacă a auzit multe de când a venit. Kōichi spune că da şi cere explicaţii, dar acesta spune că nu poate să-i spună. De asemenea îi este spus că au participat la o şedinţă cu toţi fără el şi că Akazawa şi restul au hotărât că aşa este cel mai bine şi că totul este pentru binele tuturor. Sakakibara acceptă faptul că este una dintre regulile clasei, aşa cum a afirmat şi Yūya, şi îl roagă să-i dea o copie a clasei. Yūya este surprins că nu a primit una, dar este de acord.

El nu doreşte să-i spună mai multe despre calamitate, dar Takabayashi nu este de acord cum este tratat şi vrea să-i spună, când cade şi are un atac de cord. Sub privirile acestuia şi ale protagonistului care încearcă în zadar să-l ajute.

Alte date

În curând...