FANDOM

Pagina principală
Tomohiko Kazami
Kazami Tomohiko Infobox
Informaţile personale
Kanji

風見 智彦

Romanji

Tomohiko Kazami

Vârsta

15 ani

Gen

Masculin

Înălţime

168 cm

Culoarea părului

Albastru închis

Culoarea ochilor

Indigo

Familie

2 surori (una în manga)

Statusul personal
Ocupaţie

Elev

Afiliaţii

Clasa 3-3 (1998)

Ofiţerul clasei

Status

Decedat (în anime)

Debut
Manga

Capitolul 1

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Mitsuhiro Ichiki

Tomohiko Kazami (風見 智彦) a fost unul dintre ofiţerii clasei a 9-a din anul 1998 din clasa lui Koichi Sakakibara. Acesta împreună cu Izumi Akazawa şi Yukari Sakuragi l-au vizat la spital în primul episod.

Înfăţişare

În anime, Tomohiko are părul scurt albastru închis, ochii violeţi şi o pereche de ochelari pătraţi cu rame verzi. El este văzut deseori în uniforma lui de şcoală.

Tomohiko Manga
În manga Tomohio are părul negru scurt şi ochii negrii. de aemnea poartă o pereche de ochelari asmănători cu cei din versiunea anime.

Personalitate

În curând..

Acţiune

Episodul 1

Tomohiko este vazut În vizită la spital la Kouchi alături de Izumi Akazawa şi de Yukari Sakuragi. Acolo el îl întreabă de când va veni la şcoală şi îi dă un plic cu nişte notiţe cu toate lecile la cre acesta nu a fost prezent. Apoi mai apare în pauză la şcoakă alături de alţi colegi când îl Întreabă dacă a locuit în Tokyo înainte. De asemnea pare alături de alţi colegi alergând la ora de educaţie fizică.

Episodul 3

Tomohiko apare alături de protagonist şi ali colegi în clasă (printre care Izumi şi Junta) discutând despre opţiunile pe care le-ar dori să alege după absolvire. Tot atunci Tomohiko îi dezvăluie că el şi Naoya au ost colegi încă din clasele mai mici, după care îl tachinează pe Naoya pentru imaturitatea acestuia şi asigurând că cu siguranţă există o şocală care să-l accepte şi pe el.

Ceva mai târtziu apare tot alături de Sakakibara când acesta o vede pe Mei pe acoperiş şi se duce să-l alerteze pe Naoya ca să-l împiedice să vorbeasă cu fata, deşi este inutil. Astfel că în ziua examenolor acesta îl vede pe Kouchi ieşind din clasă înaintea celorlalţi, aflând ulterior de tragedie.

Episodul 5

La şcoală, dup[ moartea lui Sanae, dirigintele îşi exprimă regretul pentru moartea tragică şi înceracă să-i încurajeze pe elevi. În pauză când protagonistul vorbeşte cu Mei, iar Izumi, Naoya, Tomohiko şi alţi elevii se uită la aceştia din depărtare părând nemulţumiţi.

Episodul 6

În clasă Naoya discută cu Izumi şi Tomohiko despre numărul de băncii de la începutul anului. Izumi precizează că numărul lor s-a micşorat cu una de când venit elevul transferat şi Tomohiko spune că este posibil, conform lui Naoya ca calamitatea să fi început cu o lună întârziere.

Relaţii

Colegi de clasă:

Kouchi Sakakobara:

În curand...

Izumi Akazawa:

În curând...

Yukari Sakuragi:

În curând..

Alte date

  • Adresa lui este 3-8  Yuumigaoka  Yomiyama.
  • Multe dintre acţiuni sau gesturile lui Izumi defapt aparţin lui Tomohiko, conform romanului original. De eemplu el îi strânge mâna protagonistului.
  • În toate adaptările Kazami supravieţuieşte, mai puţin în anime. 
  • În manga, Tomohiko are două surori îndrăgostite de Mochizuki.
  • În dublajul englez, Naoya îi porecleşte pe Tomohiko patru ochii, din cauza ochelarilor.
  • Kazai este singurul personaj care apare pe coperta albumului Songs Party, fără să aibă vocea actorului să cânte un cântec.
  • Tomohiko l-a strigat pe protagonist după primul nume , cu excepţia a câtorva dăţi  când la strigat pe numele mic, pentru că Izumi l-a întrebat dacă pot să-l strige aşa, probabil fiindcă vroia să se apropie de acesta.
  • Ca şi Naoya, acesta are similarităţi ale înfăţişării cu personajul din Corpse Party ,Yoshiki Kishinuma.