FANDOM

Pagina principală
Tatsuji Chibiki
Tatsuji Chibiki Infobox
Informaţile personale
Kanji

千曳 辰治

Romanji

Chibiki Tatsuji

Vârsta

50+

Gen

Masculin

Înălţime

173 cm

Culoarea părului

Albă

Culoarea ochilor

Negrii

Familie

O soţie (necunoscută)

Statusul personal
Ocupaţie

Bibliotecar (prezent)

Profesor, diriginte (1972)

Afiliaţii

Clasa 3-3

Status

În viaţă (în anime)

Decedat (în live-action)

Debut
Manga

Capitolul 2

Anime

Episodul 2

Voce
Japoneză

Hiroaki Hirata

Tatsui Chibiki (千曳 辰治) este bibliotecarul din Şcoala Gimnazială Yomiyama. În urma cu 26 de ani acesta a fost dirigintele clasei 3-3 , în anul în care a murit renumitul elev Misaki Yomiyama, din anul 1972.

Înfţişare

Domnul Chibiki este inaintat in varsta, precum este vazut si in adaptarea anime acesta are parul lung si grizonat si poarta o pereche de ochelari. Fata ii este ridata si deseori afiseaza o expresie serioasa. Ca si estimentatie acesta poarta o camasa albastra si o pereche de pantaloni.

Personalitate

În curând...

Acţiune

Episodul 2

Tatsuji Chibiki este bibliotecarul scolii si isi face debutul in episodul 2 in biblioteca, cand protagonistul si protagonista discutau. Ei sunt intrerupti de acesta care il trimite pe Sakakibara la ore.

Mai tarziu seara el este mentionat de Reiko, are spune ea este un om straniu si care le sperie pe eleve prin comportamentul si hainele inchise pe care le poarta.

Alte date

  • Personajul acestuia apare atat in manga, cat si in live action.
  • Infatisarea sa din manga este diferita fata de cea din anime. In anime are parul lung, pe cand in manga are parul scurt.
  • In live-action acesta moare in incendiu si revine ca si persona extra dupa aeea, asa cum este aratat in ultimele secvente.

Also on FANDOM

Random Wiki