FANDOM

Pagina principală
Sanae Mizuno
Sanae Mizuno Infobox
Informaţile personale
Kanji

水野 沙苗

Romanji

Mizuno Sanae

Vârsta

20+

Gen

Feminin

Înălţime

163 cm

Culoarea părului

Maro deschis

Culoarea ochilor

Căprui

Familie

Takeru Mizuno (frate mai mic)

Statusul personal
Ocupaţie

Asistentă

Afiliaţii

Spitalul din Yomiyama

Lista morţilor din Iunie

Status

Decedată

Debut
Manga

Capitolul 1

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Seiko Yoshida

Sanae Mizuno (水野 沙苗) a fost aistenta de la siptalul din Yomiyama. Aceasta a fost o bună prietenă şi confidentă a lui Kōichi . De asemnea aceasta este sora mai mare a lui Takeru Mizuno, coleg cu  Kōichi  în clasa 3-3 la Şcoala Gimnazială Yomiyama Nord.

Înfăţişare

Sanae Ep2

Sanae în episodul 2

În anime Sanae are părul maro închis scurt şi ochii maro deschis. Ea este desoei în uniforma de asitentă  cu o bonetă pe cap, pentru că lucrează ca asitentă la spitalul din Yomiyama. În timpul liber ea este văzută purtând o rochie albă cu mânecile scurte şi o geantă albastră pe umăr. 

Sanae Manga

Sanae în manga

În manga Sanae are o înfăţişare similară, numai că are părul şi ochii negri.

Sanae Mizuno film

Sanae în film

În film, Sanae este interpretată de Seiko Yoshida care are părul negru şi lung. 

Personalitate

Sane este o persoană veselă şi muncitoare. Ea se oferă să-l ajute pe Kōichi să afle numele fetei care a murit. de asemnea acesta este o mare iubitoare de cărţi şi lectură.

Acţiune

Episodul 1

Sanae Mizuno îşi face prima apariţie în episodul 1 , la spital când a venit să-l verifice pe Kōichi. Ea îl tachinează pe sema preferinţei lui de lectură şi îi se adresează cu "Mr. Horror Lover".  Apoi îl anunţă că are nişte musafiri de la şcoală: Izumi Akazawa , Yukari Sakuragi şi Tomohiko Kazami

Episodul 2

Sanae apare la spital , când protagonistul o salută. Cei doi beau o cafea împreună şi o mică conversaţie. Ea îl întreabă de ce cărţi a mai citit. Când află numele autorului ea face o remarcă cum că ar încerca să-şi convingă şi alţi colegi să citească lucrările acestuia. Totuşi ea îşi dă seama că pentru altceva a venit şi Kōichi  îi spune că îl interesează moartea unei fete. La început aceasta nu-şi aduce aminte, dar spune că parcă a auzit de moartea unui pacient tânăr. Ea îl întreabă dacă vrea să afle pentru el numai ca după aceea să-i spună motivul pentru care vrea să afle şi îi lasă numărul ei de telefon. 

Mai târziu, aceasta îl sună pe Kōichi când acesta se află în faţa Studioului M. Misaki. Ea nu apucă să-i spună foarte multe pentru că apelul se întrerupe, dar apucă să-i spună că pe fată o chema Misaki.

Episodul 3

Sanae îl apelează pe protagonis seara. Aceasta îi spune că întradevăr era o fată pe nume Misaki Fujioka care a murit, şi îl întreabă de ce vrea să ştie acest amănunt. Kōichi ezită să răspundă, şi Sanae îi spune că nu trebuie să-i spună chiar acum. Apoi aceasta îl întreabă dacă nu are examene şi Kōichi confirmă. Ea îi spune că are doi fraţii, numai că nici unul dintre ei nu prea învaţă.

Episodul 4

Sanae îl abordează pe protagonist la spital pe când acesta aştepta un consult. Cei doi au o mică conversaţie şi Sanae îi spune că îi pare rău pentru ce s-a întâmplat şi că a auzit d ela fratele ei, colegul lui de clasă, Takeru Mizuno, că a asistat la nefericitul incident. După aceea Sanae îi spune să-l aştepte după progamul ei să discute şi Sakakibara acceptă.

La terminarea progrmalui Sanae îl invită la o cafenea unde au o conversaţie despre Mei şi despre blestem. Sakakibara îi spune că fata cu petic este Mei şi că este cumva diferită faţă de colegii lui, lucru care cumva îl deranjează. Mizuno nu-l ia în serios şi crede că acestuia îi place de Mei, deşi el neagă vehement acest lucru. Apoi el îi povesteşte despre Mei şi cum că nimeni nu poate să o vadă şi că incidentul s-a petrecut exact după ce chiar ea i-a spus acest lucru. Mizuno este de părere că cele două lucruri nu pot să ie decât simple coincidenţe şi atunci Kōichi îi spune povestea de acum 26 de ani. Mizuno spune că nu ştie de poveste pentru că ea a mers la Yomiyama Sud, şi stabilesc să se întlnească pe 6 iunie, data consltului lui Kōichi. de asemnea ea precizează ca amândoi să fie atenţi până atunci.

Mai târziu aceasta îl sună pe Sakakibara să-i spună că fratele ei a negat tot ce i-a spus şi că acesta nu recunoaşte pe nimeni cu numele de Mei Misaki. De asemnea ea precizează că a avut o recţie nepotrivită auzind de numele de Mei şi a refuzat să mai vorbească. După o scurtă conversaţie, Mizuno spune că trebuie să se întoarcă la lucru şi se urcă în lift, unde conversaţia de la telefon se întrerupe. Din nefericire se produce un accident şi Mizuno moare în urma acestui accident, fiind strivită sub dărămături.

Relaţii

Kōichi Sakakibara:

Sanae s-a împrienietenit cu Sakakibara în perioada în care acesta era internat. Cei doi au rămas prieteni, deoarece amândoi au aceeaşi pasiune de a citi romane de groază. De asemnea Sanae îl ajută pe protagonist să afle cine este fata care a murit (Fujioka Misaki), ajungând să fie şi o cofindentă a acestuia, ea fiind prima persoană adultă căruia Kōichi îi povesteşte despre blestem.

Takeru Mizuno:

De-a lungul episoadelor se află că Sanae este sora mai marea lui Takeru Mizuno, coleg de clasă cu protagoniştii. Relaţie a dintre cei doi nu este cunoscută, dar dintr-o conversaţie purtată de Sanae cu Sakakibara, relaţia ei este una bună cu fratele ei. Ea precizează că fratele ei nu prea este interesat de învăţat sau de citit.

Alte date

  • Adresa ei este 1-9 Seitencho Yomiyama.
  • În manga ea îi porecleşte pe protagonist "Horror Teen", iar în anime "Mr. Horror Lover".
  • Kouchi este mult mai afectat în manga de moartea ei decât în anime.
  • Sanae a murit pe data de 3 iunie.
  • Actriţa japoneză care o dă voce lui Sanae, îi dă vocea de asemnea unui personaj, Tohko Kirisaki, din franciza jocului video Corpse Party.

Also on FANDOM

Random Wiki