FANDOM

Another Logo

Bine aţi venit pe Another Wiki România!

Oricine este liber să poată contribui la wiki!

Acestă Wikia are în prezent 163 Articles pagini. Dacă doreşti ajută-ne şi tu!

Fii avertizat că acest wiki este plin de SPOILERE despre seria Another. Citește pe riscul tău!

Descriere

Ep 1 25

Another este un anime horor bazat pe romanul "Another" a lui Yukito Ayatsuji, publicată pe data de 29 octombriee 2009. Povestea se concentrează pe un băiat pe nume Kōichi Sakakibara, care , după transferarea la Şcoala Gimnazială Yomiyama Nord o întâlneşte pe intriganta Mei Misaki. Odată cu înâlnirea cu aceasta se găsește într-un mister care gravitează în jurul studenților din clasa 3-3 și oamenilor cu legături cu aceea clasă care sa cad victime unor decese oribile şi fără sens.............

Ctiteşte artcicolul principal : Another

Clasa 3-3

Clasa 3-3 1972

Clasa 3-3 reperezintă nucleul acţiunii, întrucât elevul care a murit şi a început evenimentele tragice ulterioare a fost elev în această clasă. De asemenea, protagonştii şi ceilalţi elevi fac parte tot din clasa 3-3, clasa cea mai aproape de moarte. Clasa 3-3 este faimoasă în rândul elevilor de la Şcoala Gimnazială Yomiyama Nord din cauza calamităţii care are loc în fiecare an printre elevii acei clase. totul a început în anul 1972 când Misaki, un elev îndrăgit a murit. Se spune că începând din acel an, în fiecare an au murit elevii şi rudele acestora în urma uncor accidente tragice.

Ctiteşte artcicolul principal : Clasa 3-3

Personajele

Lansări oficiale

  • Pe 2 martie 2012 a fost făcut un anunţ publicitar despre film.
  • Pe 4 august 2012 a rulatîn premieră pe marile ecrane în Japonia filmul bazat pe romanul Another.
  • Pe data de 29 iunie a apărut această carte cu noi ilustraţii şi cu amintiri din anul 1998 de către Noizu Itou.
  • Pe 17 iunie 2010 a apărut coloana sonoră din anime.
Filmul Another

Afişul oficial al filmului

Another Live Action
Îţi place adaptarea manga sau anime ?
 
0
 
2
 
0

The poll was created at 12:56 on 19 aprilie 2017, and so far 2 people voted.

Wiki aliate

AnimangaRo Animanga Ro

AnotherBleachDiabolik LoversDragon Ball Fukumenkei Noise GosickNarutoInuYashaOne PieceSailor MoonUmineko no Naku Koro ni