FANDOM

Pagina principală
Naoya Teshigawara
Naoya Teshigawara Infobox
Informaţile personale
Kanji

勅使河原 直哉

Romanji

Teshigawara Naoya

Vârsta

15 ani

Gen

Masculin

Înălţime

174 cm

Culoarea părului

Şaten

Culoarea ochilor

Maro deschis

Familie

Necunoscută

Statusul personal
Ocupaţie

Elev

Afiliaţii

Clasa 3-3 (1998)

Status

În viaţă (anime)

Decedat (Live-action)

Debut
Manga

Capitolul 2

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Tomoaki Maeno

Naoy Teshigawara (勅使河原 直哉) este unul dintre colegii de clasă a lui Kōichi Sakakibara , totoodată fiind cel mai bun prieten cu acesta. De asemnea el este coleg din clase mai mici cu Tomohiko Kazami, şi pare să o placă pe Izumi Akazawa.

Înfăţişare

Naoya Ep8

Naoya în episodul 8

În anime, Naoya are un păr maro deschis ceva mai lung şi ochii maro deschis. De obicei poartă pataloni lungi, un tricou alb şi deasupra o jachetă sport.  În episodul 6 , a purtat o cămaşă înflorată cu mânecile scurte, iar în episodul 8 acesta poartă pantaloni scurţi, o cămaşă mov cu alb şi o şepcuţă de soare galbenă.

Naoya Manga

Naoya în manga

În maga, are părul ceva mai lung şi poară o cămaşă albă cu mânecile scurte vara şi lungi în anotimpurile reci şi pantaloni de uniformă.

Personalitate

Naoya este un băiat foarte vesel şi optimist, deşi câteodată tinde să fie obraznic. El este familiar cu toţi şi se împrieteneşte uşor cu cei din jurul, aşa cum s-a împrietenit cu Kōichi Kōichi în prima zi de şcoală. De asemnea dă porecle prietenilor, săi, precum şi protagonistului (Sakaki), lucru care poate arăta şi de seriozitate acestuia. De asemnea este fost coleg cu Tomohiko .

În plus pare să aibă o preferinţă spre Izumi Akazawa , deoarece pare să fie îndrgostit de aceasta, deşi sentimentul nu este reciproc, în manga sentimentele acestuia sunt mult mai clar redate. 

Acţiune

Episodul 1 Naoya îşi face prima apariţie la şcoală, unde discută în pauză cu colegii de clasă cu Kouchi şi ajung să se împirtenească repede. El îi spune că îi va face un tur al şcolii, dar este ezitant când vine vorba să-i spună de blestem, deşi îi promite să-i spună totul în Iunie.

Episodul 2

Naoya apare la ora de desen alături de colegii săi , când Mikami-Sensei îi face observaţie cu privire la desenul acestuia şi la felul lui de a reda merele. Naoya însă nu o ascultă şi încercaă să facă o glumă, dar aceasta nu pare să-i placă şi pleacă mai departe.

În pauză, Naoya se alătură discuţiei dintre Kōichi Sakakibaraşi şi Yūya Mochizuki. El este întrebat dacă vreodată a fost nesigur, şi el răspunde că cu siguranţă atunci când a aflat că va fi în belstemată clasa 3-3. La auzul răspunsului protagonistul îl întreabă la ce referă, şi acesta se încurcă pentru că este pe cale să-i spună adevărul despre blestem, când Mochizuki îi face semn să nu. Naoya îşi cere scuze şi promite să.i spună altă dată. Însă acesta nu mai este atent pentru că o vede pe Mei şi se duce să vorbească cu ea în ciuda avertismentele lui.

Episodul 3

Naoya apare când el şi Tomohiko îi dezvăluie protagonitului că cei doi sunt colegi din clasele mai mici, El îl tachinează pe Tomohiko pentru că este elvul de onoare şi spune că acesta obişnuia să-i fie complice în diferite pozne când erau mici. Însă Tomohiko îi spune că este numai imatur.

De asemnea apare la sfârşitul orelor când aude conversaţia lui Kōichi cu Yukari . Acesta este destul de şocat să afle de la Yukari că ştie depovestea de acum 26 de ani şi îl întreabă de la cine şi cât ştie. Însă ulterior apare Miss Mikami care pun capăt conversaţiei.

Mai târziu Naoya îl apelează pe Kōichi în încercarea de al ţine departe de Mei spunnd să nu se joace cu lucruri care nu există. Apoi acesta îi promite că îi va spune totul luna viitoare, dar este prea târzou, pentru că blestemul şi- arevendicat deja prima victimă.

Relaţii

Colegii de clasă:

Tomohiko Kazami:

În curând..

Kōichi  Sakakibara:

În curând...

Mei Misaki:

În curând...

Izumi Akazawa:

În curând.....

Yuuya Mochizuki:

În curând..

Aya Ayano:

În curând...

Alte date

  • Numele de Naoya semnifică săgeată dreaptă.
  • Adresa lui este 3-5 Yuumigaoka, Yomiyama.
  • Este sinugurl personaj din anime care a folosit înjurături.
  • În anime, numai el şi Mochizuki cred că protagonistul şi Mei nu sutn responsabili de morţiile din clasă. în manga acestora li se alătură şi Tomohiko Kazami , Aya Ayano şi Takako Sugiura .
  • Îi place să-l tachineze pe Kōichi pentru că petrece mult timp cu Mei şi în episodul 7 îl întreabă dacă au au avut o întâlnire. În episodul 10 , îi spune lui Mei să stea mai aproape de Kouchi atunci când fac fotografii.
  • În roman, nu el este care rupe caseta, ci băieţii când o găsesc învelită în ambalajul ei.
  • Aya l-a poreclit "Teshy".
  • Naoya este cel mai înalt dintre băieţi având 174 de cm.
  • În manga, este mult mai evident că o place pe Izumi .
  • Are similirătăţi cu personajul din Corpse Party, Yoshiki Kishinuma.

Also on FANDOM

Random Wiki