FANDOM

Pagina principală
Naoya Teshigawara
Naoya Teshigawara Infobox
Informaţiile personale
Kanji

勅使河原 直哉

Romanji

Teshigawara Naoya

Vârsta

15 ani

Gen

Masculin

Înălţime

174 cm

Culoarea părului

Şaten

Culoarea ochilor

Maro deschis

Familie

Necunoscută

Statusul personal
Ocupaţie

Elev

Afiliaţii

Clasa 3-3 (1998)

Status

În viaţă (anime)

Decedat (Live-action)

Debut
Manga

Capitolul 2

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Tomoaki Maeno

Naoy Teshigawara (勅使河原 直哉) este unul dintre colegii de clasă a lui Kōichi Sakakibara , totodată fiind cel mai bun prieten cu acesta. De asemenea el este coleg din clase mai mici cu Tomohiko Kazami, şi pare să o placă pe Izumi Akazawa.

Înfăţişare

Naoya Ep8

Naoya în episodul 8

În anime, Naoya are un păr maro deschis ceva mai lung şi ochii maro deschis. De obicei poartă pataloni lungi, un tricou alb şi deasupra o jachetă sport.  În episodul 6 , a purtat o cămaşă înflorată cu mânecile scurte, iar în episodul 8 acesta poartă pantaloni scurţi, o cămaşă mov cu alb şi o şepcuţă de soare galbenă.

Naoya Manga

Naoya în manga

În maga, are părul ceva mai lung şi poară o cămaşă albă cu mânecile scurte vara şi lungi în anotimpurile reci şi pantaloni de uniformă.

Personalitate

Naoya este un băiat foarte vesel şi optimistic, deşi câteodată tinde să fie obraznic. El este familiar cu toții şi se împrieteneşte uşor cu cei din jurul său, aşa cum s-a împrietenit cu Kōichi Sakakibara în prima zi de şcoală. De asemenea dă porecle prietenilor săi, precum şi protagonistului (Sakaki), lucru care poate arăta şi de seriozitatea acestuia. De asemenea este fost coleg cu Tomohiko .

În plus pare să aibă o preferinţă spre Izumi Akazawa , deoarece pare să fie îndrăgostit de aceasta, deşi sentimentul nu este reciproc, în manga sentimentele acestuia sunt mult mai clar redate. 

Acţiune

Episodul 1 Naoya îşi face prima apariţie la şcoală, unde discută în pauză, cu colegii de clasă, cu Kōichi şi ajung să se împrietenească repede. El îi spune că îi va face un tur al şcolii, dar este ezitant când vine vorba să-i spună de blestem, deşi îi promite să-i spună totul în Iunie.

Episodul 2

Naoya apare la ora de desen alături de colegii săi , când Mikami-Sensei îi face observaţia cu privire la desenul acestuia şi la felul lui de a reda merele. Naoya însă nu o ascultă şi încearcă să facă o glumă, dar aceasta nu pare să-i placă şi pleacă mai departe.

În pauză, Naoya se alătură discuţiei dintre Kōichi Sakakibaraşi şi Yūya Mochizuki. El este întrebat dacă vreodată a fost nesigur, şi el răspunde că cu siguranţă atunci când a aflat că clasa 3-3 e blestemată. La auzul răspunsului protagonistul îl întreabă la ce se referă, şi acesta se încurcă pentru că este pe cale să-i spună adevărul despre blestem, când Mochizuki îi face semn să nu. Naoya îşi cere scuze şi promite să-i spună altă dată. Însă acesta nu mai este atent pentru că o vede pe Mei şi se duce să vorbească cu ea în ciuda avertismentelor lui.

Episodul 3

Naoya apare când el şi Tomohiko îi dezvăluie protagonistului că cei doi sunt colegi din clasele mai mici, El îl tachinează pe Tomohiko pentru că este elevul de onoare şi spune că acesta obişnuia să-i fie complice în diferite pozne când erau mici. Însă Tomohiko îi spune că este numai imatur.

De asemenea apare la sfârşitul orelor când aude conversaţia lui Kōichi cu Yukari . Acesta este destul de şocat să afle de la Yukari că ştie de povestea de acum 26 de ani şi îl întreabă de la cine şi cât ştie. Însă ulterior apare Miss Mikami care pun capăt conversaţiei.

Mai târziu Naoya îl apelează pe Kōichi în încercarea de al ţine departe de Mei spunând să nu se joace cu lucruri care nu există. Apoi acesta îi promite că îi va spune totul luna viitoare, dar este prea târziu, pentru că blestemul şi- a revendicat deja prima victimă.

Relaţii

Colegii de clasă:

Tomohiko Kazami:

În curând..

Kōichi  Sakakibara:

În curând...

Mei Misaki:

În curând...

Izumi Akazawa:

În curând.....

Yuuya Mochizuki:

În curând..

Aya Ayano:

În curând...

Alte date

  • Numele de Naoya semnifică săgeată dreaptă.
  • Adresa lui este 3-5 Yuumigaoka, Yomiyama.
  • Este singurul personaj din anime care a folosit înjurături.
  • În anime, numai el şi Mochizuki cred că protagonistul şi Mei nu sunt responsabili morţilori din clasă. în manga acestora li se alătură şi Tomohiko Kazami , Aya Ayano şi Takako Sugiura .
  • Îi place să-l tachineze pe Kōichi pentru că petrece mult timp cu Mei şi în episodul 7 îl întreabă dacă au au avut o întâlnire. În episodul 10 , îi spune lui Mei să stea mai aproape de Kouchi atunci când fac fotografii.
  • În roman, nu este cel care rupe caseta, ci toți băieţii când o găsesc învelită în ambalajul ei.
  • Aya l-a poreclit "Teshy".
  • Naoya este cel mai înalt dintre băieţi având 174 de cm.
  • În manga, este mult mai evident că o place pe Izumi .
  • Are similarități cu personajul din Corpse Party, Yoshiki Kishinuma.