FANDOM

Pagina principală
Mitsuyo Fujioka
Mitsuyo Fujioka Infobox
Informaţile personale
Kanji

藤岡 光代

Romanji

Fujioka Mitsuyo

'Zi de naştere| class="infoboxcell" style="background: #000000"|

-

Vârsta

30+

Gen

Feminin

Înălţime

-

Culoarea părului

Neagră

Culoarea ochilor

Negri

Familie

Amane (mamă)

Yukiyo Misaki (soră geamănă)

Mei Misaki (fiică)

Misaki Fujioka (fiică)

Statusul personal
Ocupaţie

-

Afiliaţii

-

Status

În viaţă

Debut
Manga

Capitolul 17

Anime

Episodul 10 (menţionată)

Voce

Mitsuyo Fujioka (藤岡 光代) este mama lui Mei Misaki şi Misaki Fujioka. De asemnea ea este fiica lui Amane şi sora geamănă a lui Yukiyo Misaki .

Istoric

Mitsuyo este sora geamănă a lui Yukiyo şi când ambele s-au căsătorit au rămas însărcinate cu gemene. Numai că sora ei a pierdut sarcina şi a rămas devastată. Când Mei şi Misaki s-au născut, familia acesteia trecea printr-o perioadă grea finaciară şi Mitsuyo a trimis-o pe Mei spre adopţie surorii. Mai târziu a realizat că nu a făcut lucrul potrivit, dar era prea târziu.

În manga ea este cea care îi dă un rinichi ficei, Misaki şi o salvează, pe când în adaptarea anime ea moare de leucemie datorită calamităţii.

Personlitate

Misaki a spus în OVA că Mitsuyo încă mai speră ca Mei poate să o poată ierta. De asemenea, ea crede Mei este fiica ei și vrea să o vadă. Mitsuyo știe că a fost greșit să o trimită pe Mei departe. Misaki , de asemenea, a spus că ea încă suferă. Din ceea ce a spus Misaki, Mitsuyo pare a fi o mama milosă, blândă și protectoare.

Înfăţişare

Mitsuyo este fizic semănătoare cu soara ei geamănă Yukiyo: părul negru lung şi drep şi ochii negrii.

Acţiune

Mitsuyo nu şi-a făcut fizic nici o apariţie în anime, dar este menţionată de Mei în episodul 10 , când îi spune protagonistului că aceasta este defapt mama ei naturală.

Alte date

  • Ea nu este menţionată în anime, decât în episodul OVA.
  • Numele de Mitsuyo înseamnă "generaţia luminii" şi este un nume unisex.

Also on FANDOM

Random Wiki