FANDOM

Pagina principală
Mei Misaki
Mei Misaki Infobox
Informaţile personale
Kanji

見崎鳴

Romanji

Misaki Mei

Vârsta

15 ani

Gen

Feminin

Înălţime

152 cm

Culoarea părului

Neagară

Culoarea ochilor

Roşu-maroniu (drept) (anime, manga)

Negru (drept) (roman)

Verde (stâng) (anime)

Albastru (stâng) (roman, manga, live action)

Familie

Mitsuyo Fujioka (mamă)

Yukiyo Misaki (mătuşă/mamă adoptivă)

Misaki Fujioka (soră geamănă)†

Amane (bunică)

Statusul personal
Ocupaţie

Elevă

Afiliaţii

Cea care nu exstă (la şcoală)

Clasa 3-3(1998)

Şcoala Gimnazială Yomiyama Nord

Status

În viaţă

Debut
Manga

Capitolul 1

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Natsumi Takamori

Mei Misaki (見崎鳴) este protagonista feminină din Another. Ea este elevă în clasa 3-3 din generaţia anului 1998, la Şcoala Gimnazială Yomiyama Nord . Mei a fost etichetată de către colegii ei de clasă "cea care nu există".

Înfăţişare

Another OVA Infobox

Mei în Episodul 0(OVA)

În anime Mei are părul negru scurt până la umeri. Ochiul ei drept este de culoarea brun-roşcat, iar celălalt, ochiul ei stâng verde, este unul înlocuit de păpuşă dat de mătuşa ei, care este acoperit sub un petic. Ea îl ţine acoperit, deoarece cu acesta poate vedea lucruri care nu ar fi fost normale în mod obişnuit. Ca vestimentaţie deseori poartă uniforma şcolii. 

În episodul OVA , Mei este văzută purtând o rochie asemănătoare albastră cu sora ei geamănă Misaki Fujioka . În păr în partea dreaptă are o fundiţă mică tot de culoare albastră.

Mei Manga

Mei în manga

În manga, Mei este o fată cu părul negru şi poartă unforma şcolii. Spre deosebire de anime ochiul stâng este albastru. 

Mei Liveaction
În live, action Mei este interpretată de actriţa Natsumi Takamori. Tot ca şi în manga are ochiu stâng tot albastru.

Personalitate

Mei apare ca o fată retrasă şi nu foarte sociabilă, poate în mare parte pentru că ea a fost etichetată de colegi "cea care nu există", dar şi poate din cauza ochiul ei cu care poate vedea culoarea morţii asupra altor persoane. În live-action, mătuşa ei o sfătuieşte pe Mei să nu se apropie prea mult de ceilalţi din cauza ochiului ei artificial. 

De asemnea, este posibil ca această să fi fost destul de afctată de moartea surorii ei motiv, pentru care este posibil să se fie mai retrasă, şi când protagonistul încearcă să se apropie de ea ea îi spune să stea departe de ea. Cu toate acestea când încep să se cunoască mai bine şi pe măsură ce încearcă să-şi dea seama de rezolvarea misterului, Mei se obişnuieşte cu prezenţa lui şi chiar ajung să se împrietenească.

În anime Mei arată o altă latură a ei care nu se întâlneşte în manga. Când merg la plajă, Mei îşi arată o parte mai copilăroasă a ie şi contruieşte castele de nisip. De asemnea îi este frică de mica caracatiţă care o prinde de mână şi îl roagă pe Kōichi să o îndepărtează. De asemnea poate fi sarcastică şi să fac haz de necaz când spune că aude pe cineva gemând din bibliotecă.

Acţiune

Episodul 1

Mei apare pentru prima dată în lift la spital unde protagonitul dă peste ea din greşeală. Ea este tăcută şi nu vorbeşte când Kōichi o întreabă dacă este elevă la Yomiyama Nord. Apoi acesta o întrebă de păuşa pe care o ţine în mâine şi ea îi spune că trebuie să o livreze cuiva care o aşteptă, ea numind-o pe aceea persoană "săraca ei jumătate". Când liftul ajunge la subsol aceasta coboară şi se îndreptă spre morgă, dar nu înainte de ai spune lui Kōichi numele ei.

Mei Ep1

După ce Kōichi iese din spital şi merge la şcoală, unde se prezintă colegilor lui, el o observă pe Mei stând în spatele clasei. În pauză când Kōichi vorbeşte cu colegii săi despre tatăl său, acesta observă absenţa acesteia. De asemnea nici la ora de sport Mei nu este acolo, dar Kōichi o vede stând pe acoprişul şcolii.

Pe acoperiş, Mei stă şi desenează, dar când Kōichi vrea să vadă ce deseanză ea îi spune că este neterminat. Ea rămâne în continuare tăcută, în timp ce Kōichi începe să o tot întrebe despre păpuşa aceia, despre ea şi alte lucruri care par însă să o deranjeze pe aceasta. Cei doi continue să aibă o discuţie, care îl încurcă şi îl miră pe protagonist. Cel mai mult însă îl miră faptul că Mei insită cu un lucru pe care el nu-l cunoaşte. Îi spune însă că clasa 3-3 este mult mai apropiată de moarte decât orice altă clasă.

Ea îl întreabă dacă ceilalţi nu i-au povestit, dar el nu spune nimic. Ea spune că înţelege şi îi spune că va înţelege în curând. De asemnea îi spune că ar trebui să stea departe de el şi să nu mai încerce să-i vorbească. Ea pleacă lâsând-ul pe Kōichi cu multe întrebări care nu au răspuns.

Episodul 2

Ep2 3

Mei apare la începutul  epiodului ,în curtea şcolii stând pe o bancă lângă vechiul corp, când apare protagonistul care o salută. Acesta o salută şi ea îl întreabă ce cum sesimte, iar Kōichi spune că bine. Ea îi spune să fie grijuliu pentru că deja a început şi nu poate fi oprită.

Ceva mai târziu după ora de desen, Mei se află la bibliotecă desenând când este observată de Kōichi care se duce să vorbească cu ea în ciuda avertismentelor lui Naoya şi Yūya . Ea rămâne tăcută la început desenând în continuare, când îi răspunde lui Kōichi despre desenul ei şi despre cum se gândeşte să-i dea aripi. Ea rămâne la fel de enigmatică şi de liniştită, când Kōichi o întreabă ce făcea cu o zi înainte în ploaie. Ea răspunde că-i place ploaia, mai ales cea de dinainte de a se transforma în zăpadă. Ei sunt brusc întrerupţi de bibliotcar, Chibiki Tsuji, care îi spune lui Kōichi să se întoarcă la ore, deşi este bine venit oricând aici. Kōichi pleacă, deşi Mei pare să rămână în urmă.

A doua zi după orele de curs, Mei este urmărită de Kōichi în drum spre casă, spre nemulţumirea colegei ei Izumi Akazawa. La un moment Mei dipare din câmpul vizual şi Kōichi ajunge în faţa unei clădirii numite Studioul M. Misaki. După ce acesta intră, Mei îl întâmpină la subsol, unde îl întreabă dacă păpuşa din sicriu îi seamănă, luând-ul prin surprindere. Kōichi afirmă, pe când ea doar îl aprobă pe jumătate spunând că nici măcar o jumătate, după care îl întreabă ce face acolo.

Ep2 71

Kōichi inventează o scuză pe care ea o trece cu vederea şi îl întreabă dacă îi plac păpuşile, de când cei mai mulţi par să le găsească sinistre,ei îi plac şi îi indică două păpuşi ataşate una de alta ca fiind preferata ei. După aceea Mei îl întreabă brusc dacă vrea să afle sub peticul pe care şi îl dă în jos, şi astfel se termină episodul.

Episodul 3

Mei apare în subsolul de la Studioul M.Misaki alături de protagonist. Așa cum a spus ea îi arată lui Sakakibara ochiul ei artificial. Ea îi povestește că este un ochi de păpușă, special creat de Kirika. Ea îi dezvăluie că cu acesta vede lucruri pe care în mod normal nu ar trebui să le vadă, după care îl invită să-și continuie discuția la etaj.

Sus, Mei răspunde întrebărilor lui Kouchi și îi povestește despre evenimentele petrecute în irmă cu 26 de ani. De asemnea neagă când Kouchi o întreabă dacă nu cumva are frații sau surori. La un moment dat însă sunt întrerupți de apelul telefonic dat de bunica lui Kouchi, care îi promite să ajungă acasă în curând. După ce apelul se încheie, Mei afirmă că urăște celulare, deoarece cu aceste dispozitive poți mereu fi găsit.Chiar și așa ea pleacă, lăsând-ul pe băiat cofuz după ce Amane, bunica ei care anunță încheierea programului.

Ep3 74

A doua zi aceasta, în ziua examenelor Mei termină mai repde şi iese, fiind la scurt timp urmată de Kouichi. Aceasta îi răspunde la întrebările acestuia şi îi dezvăluie că fata care a murit la spital era verişoara ei. De asemnea îl spune că numai el o poate vedea, lucru care îl şochează pe băiat. Chiar atunci apare un profesor alergând spre clasă să anunţe ceva. În mare grabă Yukari iese alergând, însă când dă cu ochii de Mei şi Kouichi alergă în partea opusă.

Episodul 4

Mei apare în susbsolul studiolui şi îl sperie pe Kouichi care venise să o întrebe de blestem, dar Mei este evazivă ca de obicei şi îi spune doar să aibă grijă. A doua zi aceasta nu apare la şcoală.

Relaţii

Prieteni:

Kōichi Sakakibara:

În curând...

Familie:

Misaki Fujioka:

În curând...

Yukiyo Misaki:

În curând..

Colegi de clasă:

În curând..

Alte date

  • Mei a fost născută pe data de 4 aprilie 1983.
  • Lui Mei îi place să deseneze.