FANDOM

Adaptare manga este ilustrata de Hiro Kiyohara şi a fost serializat între mai 2010 și ianuarie 2012 în revistea "Young Probleme" a lui Ace Kadokawa Shoten . Adaptarea manga a fost terminată în 2011, în timp ce volumul 4 a fost lansat în ianuarie 2012. Traducerea acesteia a fost făcută de un grup de fan, cunoscut sub numele de Kawaii Corner, iar mai târziu versiunea oficială limba engleză a fost lansată şi comercializată de Yen Press .

Lista volumelor manga

Premierea Volumele Lista capitolele
30 sptembrie 2010

Volumul 1

(Capitolul 1 - 4)

ISBN:978-4-04-715534-9

Manga Vol1

Copertă Volumul 1

2 martie 2011

Volumul 2

(Capitolul 5-9.5)

ISBN: 978-4-04-715628-9

Manga Vol2
1 septembrie 2011

Volumul 3

(Capitolul 10 - 14)

ISBN: 978-4-04-715772-9

Manga Vol3

Coperta, Volumul 3

27 decembrie 2011

Volumul 4

(Capitolul 15 - 20)

ISBN: 978-4-04-120004-5

Manga Vol4

Coperta, Volumul 4

26 mai 2012 Volumul 0 ISBN: 978-4-04-900816-6

Personajele care apar numai în manga

  1. Yousuke Sakakibara (tatăl lui Kouichi) - apare în manga deşi faţa lui nu a fost niciodată văzută. El îl sună deseori pe Kouichi pe telefon.
  2. Mieko Sakuragi (mama lui Yukari Sakuragi) - în manga fotografia ei apare pe altarul funeral alături de cel al fiicei ei. În anime ea este menţionată în episodul 2 când, Sakuragi află că aceasta a murit într-un accident de maşină.
  3. Kazuma Akazawa (verişorul lui Izumi Akazawa) - locuieşte cu Izumi în aceeaşi casă. Acesta era mental instabil şi s-a sinucis. Izumi este cea care l-a găsit.
  4. Mitsuyo Fujioka (mama naturală a lui Mei) - în anime nu este decât menţionată.
  5. Ryoko Akiyama (o prietenă din generală a lui Reiko Mikami) - aceasta a murit în umra unui accident. Moartea ei rămâne însă un mister, deşi este clar că a murit din cauza calamităţii.
  6. Tachibana (o elevă din clasa 3-3 din anul 1997) - aceasta a fost membră a clubului de arte.
  7. Sakuma (elevul inexistent) - s-a sinucis din cauză că a fost cel care nu exista, fiind exclus de colegi.

Lista morţilor din manga

1983 / Patru morţi 1) Ryoko Akiyama - a murit într-un accident în drum spre şcoală

2) Kurita-kun - n-a mai putut respira

3) Elevă necunoscută - s-a sinucis, aruncându-se de pe acoperişul şcolii

4) Ritsuko Sakakibara - a murit la scurt timp după naşterea lui Kouichi

1997 / O moarte

1) Sakuma- s-a sinucis

1998 / Douăsprezece morţi

Alte date

  • Nu există nici o variantă tradusă în limba română a adaptării manga.
  • Versiunile traduse în engleză sunt cele mai accesabile fanilor care doresc să o citească, limba engleză fiind cunoscută în mare parte de toată lumea.

Also on FANDOM

Random Wiki