FANDOM

Kazuma Akazawa
Kazuma Akazawa Infobox
Informaţile personale
Kanji

赤沢 和馬

Romanji

Akazawa Kazuma

'Zi de naştere| class="infoboxcell" style="background: #000000"|

Necunoscută

Vârsta

Necunoscută

Gen

Masculin

Înălţime

Necunoscută

Culoarea părului

Negru

Culoarea ochilor

Negrii

Familie

Izumi Akazawa (verişoară)

Statusul personal
Ocupaţie

Elev

Afiliaţii

Şcoala Gimnazială Yomiyama Nord

Status

Decedat

Debut
Manga

Capitolul 12

Anime

Episodul 10 (menţionat)

Voce
Japoneză

seyuu

Kazuma Akazawa (赤沢 和馬) este verişorul mai mare al lui Izumi Akazawa, deşi cei doi au crescut ca şi cum ar fi fost fraţi. Acesta a fost elev la Şcoala Gimnazială Yomiyama Nord în anul 1996. Acesta nu apare decât în manga.

Înfăţişare

Înfăţişarea lui Kazuma este similară cu cea a lui Izumi, numai că acesta are culoarea părului negru, la fel şi ochii.

Personalitate

Kazuma este instabil mental şi adesea se încuie în camera sa unde obişnuieşte să lovească preţii. Într-o zi acesta s-a sinucis, iar Izumi a fost cea care l-a găsit.

Acţiune

Kazuma apare în capitolul 12 din manga, unde este prezentat lovind peretele cu pumnul, creând zgomote puternice. El se furișează din camera lui pentru a lua ceva de mâncare când scapă o farfurie care cade şi se sparge. Acest lucru o alertează pe Izumi. Ea iese din camera ei pentru a verifica ce s-a întâmolat. De îndată ce Kazuma a văzut-o pe Izumi, îi murmură numele lui Izumi și apoi fuge înapoi în camera lui, unde continuă să facă zgomote. Mai târziu, acesta s-a sinucis spânzurându-se în camera lui.

În anime, pe una dintre listele clasel din 1996, unde apare şi numele Kazuma pe ea. Acest lucru ar putea indica faptul că Kazuma este mort în anime. În episodul 10, Izumi este văzut plângând pentru el la început. În episodul 12 este dezvăluit faptul că el a murit cu un an și jumătate în urmă, înainte de momentul când Izumi l-a întâlnit pe Kouichi.

Alte date

În curând...

Gelerie foto

Kazuma 11
Kazuma 12

Also on FANDOM

Random Wiki