FANDOM

Pagina principală
Katsumi Matsunaga
Katsumi Matsunaga Infobox
Informaţile personale
Kanji

松永 克己

Romanji

Matsunag Katsumi

Vârsta

29-30 de ani

Gen

Masculin

Înălţime

166 cm

Culoarea părului

Maro închis

Culoarea ochilor

Căprui

Familie

Necunoscută

Statusul personal
Ocupaţie

Lucrează

Afiliaţii

Ex-bacncher

Clasa 3-3

Status

În viaţă

Debut
Manga

Capitolul 13

Anime

Episodul 7

Voce
Japoneză

Shinya Takahashi

Katsumi Matsunaga (松永 克己) este un fost elev al clasei 3-3 , din genereaţia anului 1983. Acesta a fost coleg de clasă cu Reiko Mikami şi Ryoko Akiyama. Katsumi reperezintă un personaj minor, dar important în găsirea unei soluţii de a opri calamitatea.

Înfăţişare

În adaptarea anim e Matsunaga este un bărbat în jur de 30 de ani, brunet cu ochii căprui. El are o înfăţişare neglijentă şi este îmbrăcat lejer într-un trico bleo, o cămăşă albastră închis peste, blugi şi o pereche de pantofi.

Matsunaga 1983

Matsunaga în 1983

Matsunaga avea cinsprezece ani în anul 1983 şi era elev în clasa 3-3, fiind coleg de clasă cu Reiko Mikami şi Ryoko Akiyama. 

Personalitate

În curând...

Acţiune

Matsunaga a foat elev în clasa 3-3 cu Reiko Mikami, deși atât cât și în anime și manga relația lor nu a fost una apropriată. Totuși acesta este cheia rezolvării întâmplărilot din urmă cu 15 ani. Acesta a fost în ecursia de trei zile și două nopți la templul de pe muntele Yomi. Excursia s-a încheiat cu 2 elevi morți, dovadă că excursia nu a ajutat.

Acolo însă în urma unor evenimente, care au fot ulterior alterate, din cauza calamității, nimeni nu își mai aduce aminte exact ce, doar că cumva calamitatea a fost oprită la jumătatea acelui an.

În episodul 7, acesta apare într-o amintire a unei ospătărițe de la cafenea, în care părea agitat, speriat și nervos. Aparent acesta frecveantează des afeneaua unde bea și fumează. În episodul 8, apare pe plajă unde are o scurtă conversație cu protagonistul și cu Reiko. Acolo dezvăluie că a lăsat un indiciu în urmă, doar că acesta nu era o hârtie. Memorile lui sunt vagi, asemnea lui Reiko. Însă are apoi loc tragicul deces al lui Nakao la care asistă și el șocat pe plajă, când însă brusc își aduce aminte locația indiciului: în originala clasă din clădirea veche.

Astfel în consecință în episodul următor, Koichi și colegii săi descoperă indciul lăsat în clasă: o casetă cu o înregistrare. În aceasta el își mărturisește păcatul comis de a o ucide un coleg. Însă acel coleg nu era orice elev, era persoana extra. Matsunaga povestește că au intrat într-un conflict care a degenerat într-o altercație. Matsunaga și-a împins pe colegul său care a căzut și gâtul i-a fost străpuns de un ciot ascuțit din pădure. Speriat de de cele petrecute acesta a plecat și s-a întors de abia a doua zi, însă corpul lui dispăruse, la fel și aminitirle celorlalți despre băiat.

Alte date

  • Matsunaga fumează şi bea.
  • În roman, el ar fi un client fidel cafenelei la care lucrează Tomoka Mochizuki.
  • Primul său nume înseamnă "a depăşi" sau "om prefăcut".
  • În anime el a omorât peroana extra împinngând-ul şi acesta murind înjughiat de o ramură ascuţită, pe când în manga l-a omorât cu o piatră.