FANDOM

Pagina principală
Junta Nakao
Junta Nakao Infobox
Informaţile personale
Kanji

中尾 順太

Romanji

Nakao Junta

Vârsta

15 ani

Gen

Masculin

Înălţime

170 cm

Culoarea părului

Negru

Culoarea ochilor

Negru

Familie

Necunoscută

Statusul personal
Ocupaţie

Elev

Afiliaţii

Clasa 3-3

Lista morţilor din Iulie

Status

Decedat

Debut
Manga

Capitolul 1

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Kengo Kawanishi

Junta Nakao (中尾 順太) a fost unul dintre colegii de clasă a lui Kouchi în clasa a 9-a, clasa 3-3 la Şcoala Gimnazială din Yomiyama Nord.

Înfăţişare

Anime

Nakao este un băiat înalt brunet și ochii negri. Deseori este văzut în uniforma standard. În episodul 8 însă este văzut purtând un maieu negru și o pereche de pantaloni maro. Pe plajă poartă un costum de baie verde.

Manga

În manga Nakao are o tunsoare diferită și este mai plinuț. Înfățișarea lui este mult diferită de cea din anime.

Personalitate

Nakao este o fire tăcută și rezervată. Singura dată când își arată vreo emoție este față de Sakakibara pe care nu prea îl simpatizează. El pare să o placă pe Izumi, și când a auzit că Izumi vrea să meargă în Tokyo la facultate ca și acesta nu a fost încântat.

Ca și relații cu ceilalți pare să facă parte din grupul lui Izumi. El este foarte des văzut alături de Takako , cu care pare să fie mult mai apropriat însă așa cum este văzut în episodul 8 când merg la plajă.

Acţiune

Episodul 1

Este văzut alături de ali colegi în clasă în prima zi de şcoală când a venit protagonistul, dar nu este văzut printre elevii care îl primesc. Acesta stă deoparte cu Yumi şi Sugiura, uitându-se peste umăr din când în când.

Mai târziu apare alături de alţi la ora de educaţie fizică.

Episodul 3

Când Izumi îşi exprimă dorina de a merge şi a-şi continua studiile în Tokyo, acesta se arată oarcum surprins şi indignat totodată, dar Izumi nu bagă de seamă.

De asemnea este în clasă când toţi dau examenele.

Episodul 8

Nakao este văzut la plajă alături de ceilalți colegi, numai că spre desosebire de aceștia a stat mai mult de o parte. La începutul episodului acesta se simțea rău și îi era greață, care ulterior s-a dovedit a fi altceva în eisodul următor și care a dus la moartea lui. Acesta a murit tragic în urma recuperării unei mingii din apă, dar a fost lovit de o barcă cu motor și corpul i-a fost sfâșiat. Colegii lui au asistat îngroziți la moartea acestuia.

Episodul 9

În urma evenimentului tragic din episodul anterior, se ală ulterior că moartea lui Nakao a survenit din cauza unui anevrism cerebral. Aparent înainte de ieșire s-a lovit la cap pe scări, astfel că simptomele de greață au fost asociate greșit cu răul de mașină. Mai mult când barcă l-a lovit el era deja mort, deoarece anevrismul s-a rupt.

Alte date

  • Aspectul lui Nakao din anime diferă mult față de anime. Asemnea altor personaje (Takako Sugiura) înfățișarea lui a fost refăcută.
  • Adresa lui este 1-26 Furuikecho Yomiyama.
  • Personajul lui ste categorizat cu calificativul B.
  • În manga și în romanul oiginal, moartea acestuia survine în urma incendiului d ela Sakitani Kinenkan.
  • Personajul lui Nakao nu apare în live action.
  • Deși este posibil să fia avut sentimente pentru Izumi, ar fi putut avea și sentimente pentru Takako.