FANDOM

Pagina principală
"Sincer, eşti teribil. Ar trebui să spui că iti aminteşti, chiar dacă nu este adevărat."

—Ultimele cuvinte ale lui Izumi Akazawa

Izumi Akazawa
Izumi Akazawa Infobox
Informaţile personale
Kanji

赤沢泉美

Romanji

Akazawa Izumi

Vârsta

15 ani

Gen

Feminin

Înălţime

165 cm

Culoarea părului

Roşcat-brun

Culoarea ochilor

Maro

Familie

Kazuma Akazawa (verişor)

Statusul personal
Ocupaţie

Elevă în clasa 3-3 (1998)

Afiliaţii

Şefa contramăsurilor

Ofiţerul clasei

Status

Decedată (anime)

În viaţă (manga)

Debut
Manga

Capitolul 1

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Madoka Yonezawa

Izumi Akazawa (赤沢泉美) este şefa contramăsurilor din clasa 3-3 . Aceasta va deveni mai târziu şi ofiţerul clasei. De asemnea aceasta este în clubul de teatru alături de Aya Ayano şi Yumi Ogura. Ea este una dintre fetele care l-au venit să-l viziteze pe protagonist în spital.

Înfăţişare

Izumi Ep8 Anime

Izumi în Episodul 8

În anime, Izumi are prăul lung roşcat închis şi ondulat pe care îl ţine prins în două cozi cu doză panglici albastre. De obicei este văzută purtând uniforma şcolară, deşi în episodul 6 a purata o rochie cu alb şi roz, iar în episodul 8 este văzută purtând o bluză cu mânecile lungi roz şi o fustă mini albă, dar şi în costumde baie.

Izumi Manga

Izumi în Manga

În manga, Izumi are aceeşi coafură, numai că părul nu-i este la fel de lung.

În live-action actriţa care o interpretează Madoka Yonezawa, care are părul scurt şi negru.

Personalitate

Izumi este o tânără cu capul pe umeri şi foarte matură. Din cauza naturii ei protective şi poate din cauza problemelor ei cu fratele ei instabil ,ar putea să o fi făcut să aplice pentru postul şef al contrămăsurilr din clas, dar şi ca ofiţer. Are un caracter puternic, matur şi arată calităţi de lider, deşi câteodată aceasta îşi ascunde partea fragilă a acesteia. Ea afişează o personalitate rece şi câteodată irascibilă, desoeri neputând să-şi accepte greşelile ei sau ale celorlalţi.

Totuşi de-a lungul seriei, putem vedea că este o prietenă bună şi grijulie cu cei aproiaţi ei, mai ales atunci când o consolaeză pe Aya sinuciderea lui Kubodera şi a lui Takako, mai târziu, ea însăşi fiind văzută afectată de moartea lui Junta. Cu toate acestea dintr-un anumit motiv, nu poate să o simpatizeze pe Mei , cel mai probabil pentru că caracterul ei puternic şi tinde să o invidieze din cauza apropierii ei şi a protagonistului. Cu toate acestea spre sfârşit este dispusă să o ucidă pe Mei când crede că aceasta este persona extra, inclusiv şi pe Sakakibara dacă trebuie.

Înainte de evenimentele din serie

În curând...

Acţiune

Episodul 1

În episodul 1 , Izumi alpturi de Yukari şi Tomohiko îl vizitează pe Kouchi la spital . Acolo aceasta îl întreabă mai multe despre viaţa lui privată printre care dacă a mai locuit în Yomiyama. La început pare tentată să-i spună ceva, dar renunţă şi spre sfâşitul vizitei dă mâna cu protagonistul şi îl întreabă dacă mai este în regulă ă-i spună pe numele mic. 

La şcoală, Izumi nu este prezentă în aceea zi, şi nu mai apare în acest episod.

Episodul 2

Izumi apare în episodul 2 la sfârşitul orelor când împreună cuYukari îl opreşte Kōichi în drum spre ieşire. ea începe să-l supună unui chetionar de întrebări ca să se aigure că acesta nu a mai locuit în Yomiyama până atunci. Desigur aceasta mai are însă şi o alte curiozitate, şi anume este sigură că s-au mai întâlnit undeva, dar nu ştie unde. Când ea menţioneză că este treba ei de şef al contramăsurilor să ştie, Sakakibara este confuz şi îi cere detalii. Ea se opreşte pentru că nu poate să-i spună despre blestem şi o ia de o parte pe Sakuragi şi Mochizuki, care este martor la conversaţia lor. Ei discută înfirbântaţi, când Izumi observă că Sakakibara a plecat după Mei spre iritarea acesteia.

Episodul 3

Izumi intervine în dicuţia dintre Kazami , Teshigawara şi Kōichi interesându-se unde doreşte acesta să meargă la liceu după absolvire. Când află de răspunsul acestuia, Izumi precizează că ar putea să meargă şi ea în Tokyo, moment în care Nakao se arată oarecum surprins, dar aceasta nu-l bagă în seamă, dar răspunde imdeiat la replica lui Naoya.

Mai târziu este văzută în clasă, dând examenele alături de colegii ei.

Episodul 4

La şcoală elevii din clasa 3-3 discută despre moartea tragică a colegei ei Yukari. Izumi discută cu Takako şi Nakao despre celaşi subiect. Izumi spunecă trebuia să ia măsuri pentru că în aceeaşi zi a murit şi mama lui Yukari. Atunci Takako spune că morţile au începu din luna mai. Discutând Izumi simte că din cauza ei s-a întâmplat ce s-a întâmplat fiindcă a lipsit în aceea zi. Poate dacă l-ar fi putut avertiza de dianinte, însă deîndată Takako o consolează. Izumi spune că condiţiile actuale sunt similare cu cele în urmă cu doi ani şi se întreabă dacă să ia noi contra măsuri.

Episodul 5

După ce un episod în urmă a survenit un alt deces, Izumi a hotărât să ia măsuri şi când se duce la bicliotecă să-ll anunţe pe protagonist că trebuie să se ducă la cancelarie, aceasta se simte vinovată şi îşi cere scuze. Aparent aceatsa a fost numită noua reprezentantă afetelor şi şefa clasei.

Episodul 7

Izumi este văzută cum se uită acuzăot către Mei şi Sakakaibara, în timp ce consolează o pe Aya, după evenimentul nefericit din clasă petrecut cu câteva minute înainte. Mai târziu pe acoperişul şcolii apare Izumi şi se alătură dicuţiei dintre Naoya şi Sakakibara. Ea le spună că pot exista din nou numai că vor exista consecinţe ca ei fiind consideraţi vinovaţi.

Tot în acest episod se dezvăluie că Izumi trece des pe la bibliotecă fiind şefa contramăsurilor.

Mai multe în curând...

Relaţii

Colegi de clasă:

Kouchi Sakakibara:

În curând...

Mei Misaki

În curând...

Naoya Teshigawara:

În curând..

Tomohiko Kazami:

În curând..

Yukari Sakuragi:

În curând...

Alte date

  • Izumi este născută pe data de 26 iulie şi este leu.
  • Numele de Izumi semnifică peimavăra sau fântână.
  • Ea îl cunoa;te pe protagonist de dinaintea începerii seriei.