FANDOM

Pagina principală
Ikuo Takabayashi
Ikuo Takabayashi Infobox
Informaţile personale
Kanji

高林郁夫

Romanji

Takabayashi Ikuo

Vârsta

15 ani

Gen

Masculin

Culoarea părului

Şaten

Culoarea ochilor

Verzi

Familie

Keiko Numata (bunică)

Kensaku Numata (bunic)

Statusul personal
Ocupaţie

Elev

Afiliaţii

Clasa 3-3 (1998)

Lista decedaţilor din iunie

Status

Decedat în iunie

Debut
Manga

Capitolul 7 (menţionat)

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Shou Takano

Ikuo Takabayashi (高林郁夫) a fost un elev în clasa 3-3 . Bunicii lui Keiko şi Kansaku deţin Sakitani Kinenkan . În manga el nu este abordat corect deşi, Yuuya Mochizuki l-a menţionat indirect.

Înfăţişare

Ikuo este un băiat şaten deschis şi ochii verzi. Acesta este văzut purtând numai uniform sa.

Personalitate

Ikuo este un băiat destul de retars şi nu foarte vorbăreţ. În prima zi de şcoală este văzut alături de ceilalţi urându-i bun venit protagonistului. El deseori lipseşte de la şcoală din cauza sănătăţii precare din cauza unei insuficienţe cardiace. 

Deseori este văzut în compania lui Mochizuki. 

Acţiune

Ikuo apare, în primul episod , la şcoală alături de colegii de clasă urându-i bun venit protagonistului. De asemenea acesta apare la ora de educaţie fizică discutând cu Koiuchi pe bancă la marginea terenului. La un moment dat acestuia i se face rău şi se duce la infirmierie, după ce l-a refuzat pe Koiuchi să-l ajute.

Ikuo mai este văzut în clasă alături de colegi în episodul 2, în clasa de desen a lui miss Mikami pictând. În umătorul episod este în clasă în ziua morţii lui Yukari, unde ca şi restul elevilor dau examenele semestriale.

Apoi ete văzut în episodul 5, când îl ignoră pe protagonist în urma alegerii făcute de Izumi Akazawa luate în cadrul adunării contramăsurilor. Însă chiar şi aşa acesta nu este de acord cu măsurile luate de aceasta şi pe drum spre casă se decide să-i spună adevărul lui Sakakibara.

Din nefericire acesta nu apucă să-i spună ceva pentru că moare în urma unui atac de inimă şi astfel devine una dintre victimile fenomenului din luna iunie.

Alte date

  • Adresa lui este 7-10 Tobiicho.
  • Numele lui s-ar traduce ca bărbat înmiresmat.
  • Este prieten cu Yūya Mochizuki în anime, deşi în romaanul original şi manga sunt de abia cunoştinţe.
  • El nu apare direct în managa, ci este doar menţionat în Capitolul 7.