FANDOM

Acţiune
Episodul 7
Another Ep7
Informaţile episodului
Episodul

7

Premiera

20 februarie 2012

Kanji

変調

Informaţile Muzicii
Tema de deschidere

Kyoumu Densen

Tema de final

Anamnesis

Navigaţie
Episodul 6 Episodul 8

"Sphere Joint" (変調) este cel de al şaptelea episod din anime-ul Another.

Rezumat

Acţiunea începe de unde a rămas din episodul recedent în clasa 3-3 unde dirigintele clasei scoate un cuţit. Acesta îl agită frenetic în aer şi în cele din urmă şi îl înfinge în gât spre şocul tutuuror cauznd o hemoragie fatală. La început elevii sunt în stare de şoc când o elevă începe să ţipe. Atunci se crează haos şi unii elevii fug terifiaţi în timp ce alţi rămn paralizaţi de şoc.

La locul accidentului apare biliotecarul Chibiki care evacuează şi restul de elevii, după care îi dă indicaţii doamnei Mikami să sune o ambulanţă şi poliţia. Mikami-Sensei este şocată, dar face cum îi este cerut în timp ce bibliotecarul se interesează de starea lui Sakakibara.

În timp ce Mei şi protagonisul ies pe coridor sunt întâmpinaţi de privirile răutăcioase ale lui Sugiura, Junta şi Izumi care consolează o elevă. După aceea cei doi au o scurtă conversaţie cu bibliotecarul care le spune motivele ulterioare ale sinuciderii profesorului lor şi de crima mamei sale, deşi nu se ştie cu exactitate dacă este calamitatea sau nu. Kōichi ajunge la concluzia că calamitatea nu s-a oprit deci decesel ar putea continua.

Scena apoi se schimbă pe acoperişul şcolii unde Naoya îi spune lui Sakakibara că nu este vina lui şi că îi apre rău pentru ce s-a întâmplat deşi el se îndoieşte. Apoi o întreabă pe Mei dacă a avut vreo problemă, şi ea răspunde negativ ceea ce îl determină pe Naoki să spună este ciudată. Apoi apare Izumi să le spună că pot exista din nou numai că vor exista consecinţe ca ei fiind consideraţi vinovaţi. După aceea cei doi protagoniştii se duc la biblioteă să se inereseze de anul în care calamitatea s-a prti, când pe drum se întâlnesc cu Izumi. Kōichi află că Izumi vine destul de des la bibliotecă ca şi memră a comitetului de contra măsuri.

Ei află că decesele din acel an s-au oprit în august şi Chibiki le spune că au mers într-o excursie. Atunci Kōichi îşi aduce aminte că Reiko i-a spus ceva asemănptor, ceea ce conduce la concluzia că ceva s-ar fi putut întmpla în aceea perioadă care să oprească calamitatea. Totuşi Chibiki spune că ei au vizitat un templul, templul Yomiyama, localizat la jumătatea muntelui Yomiyama. El spune că poate fi efectic dacă un grup mare se duce acolo. Ca urmare pe data de 17 iulie, Mikami-Sensei , noua dirigintă anunţă clasă că va avea loc o excursie în perioada 8-10 august.

Într-o dimineaţă Kōichi este trezit de un coşmar chinuitor de un apel primit de la tatăl său. El profită de ocazie să-l întrebe dacă mama lui avea ceva fotografii din liceu şi îl înreabă de fotografia "fantomă". Tatăl lui spune că a auzit de o poveste şi de fotgrafie şi spune că este posibil să fie printre lucrurile lăsate la părinţii ei. La scurt timp după aceea primeşte un alt telefon de la Teshigawara care îl invită la cafenea ca să vorbească cu toată clasă şi Kōichi acceptă.

La cafenea se întlneşte cu Izumi şi cu Tomoka, ospătriţa, care este sora mai mare a lui Mochizuki. Apoi cei doi au discuţie şi izumi îi spune să dea mna cu ea. La început protagonistul ezită, dar în cele din urmă acceptă. Izumi apoi spune că cumva îşi aduce aminte că au mai dat mâna, nu vizual ci fizic mâna ei ştie. La scurt timp apare şi Teshigawara şi Mochizuki, iar Izumi se aşează lângă Kōichi spre dezămagirea lui Teshigawara. Mochizuki le spune că i-a povestit surorii sale ca prevenţie depre calamitate, doar că şi ea a fost elevă la Yomi Nord şi ştia o parte din zvonuri. Confor acesteia un client regulat la cafenea, Matsunaga Katsumi a fost elev în clasa 3-3 şi cumva a lăsat un indiciu în urmă despre cum să oprească calamitatea, doar că nu-şi mai aduce aminte unde.

După întâlnirea de la cafenea, Sakakibara s-a dus la Mei să-i povestească şi să o roage să vină cu el în vizită la Matsunaga, care aparent a fost coleg de clasă cu Reiko. Dar refuză pentru că părinţii o obligă să meargă la casa lor de vacanţă din afara oraşului. Totuşi spune că se va întoarce la timp pentru excursie.

Apoi discută depre păpuşa din siscriu şi Mei dezvăluie că este fiica decedată din urmă cu 12 ani care nu a apucat să trăiască, deci o jumate sau chiar şi mai puţin din ea. De asemnea Mei îl priveşte cu ambii ochii şi îi spune să nu-şi facă griji pentru că nu el este cel mort şi astfel se termină episodul.

Evenimente majore

  • Dirigintele clasei s-a sinucis, făcând ca decesul lui să fie cel de al treilea din clasa 3-3, dar al cincelea în ordinea succesivă a deceselor.
  • În anul în care Reiko a fost elevă, afost anul în care calamitatea a fost oprită, iar un coleg de al acesteia, Katsumi Matsunaga ar putea să ştie de asta.
  • Clasa 3-3 va avea o excursie la templul Yomiyama sperând să poate opri calamitatea, protagonistul descoperind că ceva s-a întâmaplat în excursie care să oprească calamitatea.

Alte date

  • Aflăm că părinţii lui Mei au o casă de vacanţă.
  • Kubodera şi-a ucis mama mai înainte de a se sinucide, eveniment care se regăseşte şi în roman.

Also on FANDOM

Random Wiki