FANDOM

Acţiune
Episodul 3
Another Ep3
Informaţile episodului
Episodul

3

Premiera

24 ianuarie 2012

Kanji

骨組

Rōmanji

Honegumi

Informaţile Muzicii
Tema de deschidere

Kyoumu Densen

Tema de final

Anamnesis

Navigaţie
Episodul 2 Episodul 4

Bone Work este cel de al treilea episod din anime-ul Another.

Rezumat

Episodul începe din memntul de unde a răms ultima oară şi anume în Studioul M.Misaki, unde Mei Misaki îi dezbăluie protagonistului ce se află sub peticul acesteia. Spre surprinderea acestuia, mei are un ochi artifical verde. Acest ochii spune ea este al unei păpişii, şi de obicei îl ţine acoperit, doerace vede lucruri pe care în mod obişnuit nu ar trebui.

Ea îi spune că poate acesta nu este locul potrivit în care să vorbească, ceea ce îi trezeşte curioziatea lui Kōichi şi o întreabă de ce. Mei îi spune despre păpuşii care oarecum sunt conectate cumva cu moartea, după care îi spune că ar trebui să plece, şi că sus ar trebui să fie mai comfortabil.

Sus la etaj, acesta continuă discuţia cu aceasta. O întreabă dacă nu cumva locuieşte în apropiere şi de numele magazinului. Mei îi confirmă şi îi spune că este magazinul lui Yukiyo Misaki, al cărei atelier este la etajul al doilea şi că ea este cea care face toate păpuşile, inclusiv pe cele de ela subsol.

În continuare acesta o întreabă despre păpuşa din sicriul de la subsol, care care seamănă cu ea. Apoi îi spune că când a a întâlnit-o prima dată ţinea o păpuşa şi dacă nu cumva era pentru cineva. El îşi aduce aminte de cele spuse de Sanae şi o întreabă dacă nu cumva o fată pe nume Misaki Fujioka. Mei scutură din cap în semn de negaţie spre confuzia şi groaza acestuia, când aceasta îi spune că nu are surorii, asemnea fetei care a murit.

Ea îl întreabă dacă mai vrea să întrebe ceva şi el spne că multe lucururi îi par bizare, iar Mei îi spune din nou că l-a avertizat să nu se apropie de ea. Vâzând că este confuz, Mei îi povesteşte de întâmplarea de acum 26 ani, în care o elevă pe nume Misaki a murit şi că din cauza şocului morţii acestia colegiii au continuat să-i ţină un loc până la absolvire. Însă în mod straniu, fata apare alături de colegii ei în poza de absolvire în spate. Ea îi spune că mai este mult din poveste dacă vrea să afle, dar chiar atunci telefonul lui Kōichi sună. El răspunde şi îi spune bunicii sale, că va veni acasă. Mei face o remarcă cum că urăşte acele dispozitive, făcând referire la telefoane,deoarece poţi fi găsit oriunde. Atunci apare Amane care îi spune că este timpul închiderii, timp în care Mei a dispărut.

A doua zi la şcoală, Sakakibara împreună cu Tomohiko Kazumi şi Naoya Teshigawara exmaninează programul cu examenele. Naoya nu pare încântat şi spune că este o aiureală să discuţii cu profesorii despre cariere. Tomohiko îi spune bag să nu se îngrijoreze că exisă un liceu în Japonia care să-l accepte până şi pe acesta. Deranjat Naoya îl întreabă pe Kazami unde vrea să meargă şi îl tachinează pe seama notelor acestuia. Dar Tomohik răspunde calm că se ocupă cu mărirea notelor sale. Într-un final Teshigawara face o remrcă că sunt blocaţi împreună. Surprins Kouchi întrebă ce vrea să spună cu asta, iar Tomohiko spune că el şi Naoya sunt colegiii de şcoală din clasa a 2-a.

Teshigawara poveteşte de întâmplările din înainte şi spune că Tomohiko s-a schimbat şi pentru că este elevul de onoare (elev cu note mari) nu mai este ca şi înainte. Tomohiko îl contrazice şi îi spune că ar trebui să se maturizeze, dar Naoya spune că nu ştie nimic depre persoana sa. Dar este contrazis şi oarecum se ruşinează la o remarcă făcută de colegul său de clasă. Discuției lor li se alătură Izumi Akazawa care îl întreabă pe protagonist la ce liceu va merge. Kouchi spune că va merge cel mai probabil la o şcoală privată, dat fiind, tatăl său, Yousuke se va întoarce anul viitor în Japonia.

Izumi spune că poate şi ea va merge la o şcoală în Tokyo. Surprins Junta Nakao o întrebă dacă asta are de gând, şi ea confirmă spunând că poate va locui de una singură. La sfârşitul orelor Kōichi stă să privească ploaia, când apare colega sa, Yukari Sakuragi, care se oferă să meargă împreună cu el acasă, dat iind că are o umbrelă. Acesta însă o refuză politicos, dar ea insistă şi într-un final accepă.

Pe drum ei doi discută despre excursia făcută anul trecut la Tokyo şi Yukari pare foarte încntată. Ea mărturiseşte că adoră oraşul. Ea spune ă şi+ar dori să-şi urmeze studiile în Tokyo, dar nu poate pentru că familia ei nu îşi permite. Surprins Kōichi întreabă dacă nu cumva astfel de excursii se fac în clasa a 9-a, dar Yukari spune că nu ştie motivul pentru care s-a schimbat. Ajunşi la dulap, acesta îşi aduce aminte de Mei şi o întreabă pe colega sa cum este Misaki.

Yukari în schimb are o reacţie ciudată la auzul numelui şi îl imploră pe Sakakibara să nu mai pomenească acest nume în clasa 3-3. Chiar atunci Naoya apare. la fel ca şi colega lor, acesta pare oarecum surprins să ştie de faptul că Kōichi ştie de evenimentele petrecute în urmă cu 26 de ani şi îl întreabă cât de mult ştie şi cine i-a spus. Atunci Kōichi îi spune că a auzit un zvon şi îi povesteşte ce i-a spus Mei. Discuţia lor este ntreruptă de Mikami Sensei, care este informată de Yukari că Sakakibara ştie despre blestem.

Acasă acesta se întâlneşte cu Reiko în living unde discută despre examene. Kōichi spune că învaţă şi profită de oportunitate ca să o întrebe de mama acestuia, Ritsuko cnd era elevă. Însă Reiko brusc rămne tăcută şi spune că nu ştie. Ea spune că povestea de acu 26 de ani a tot circulat şi este surprinsă că acesta nu ştie încă de aceasta, după care îi spune să nu o ia pre în serios şi că va afla totul la momentul potrivit, după care pleacă din cameră. Tot atunci acesta află că Ritsuko a ost elevă în clasa 3-3.

A doua zi acesta este cu Tomohiko, când o vede pe Mei sus pe acoeriş şi se decide să se ducă după ea. Cnd ajunge însă sus, primeşte unapel ciudat de la Naoya care îi spune să nu se joace cu lucruri care nu există şi îi promite să-i spună totul luna viitoare. Kōichi este intrigat de răspuns, dar acesta se întrerupe brusc. Tot în aceeaşi seară el primeşte un alt apel de la Sanae. Aceasta îi spune că întradevăr era o fată pe nume Misaki Fujioka care a murit, şi îl întreabă de ce vrea să ştie acest amânunt. Kōichi ezită să răspundă, şi Sanae îi spune că nu trebuie să-i spună chiar acum. Apoi aceasta îl întreabă dacă nu are examene şi Kōichi confirmă. Ea îi spune că are doi fraţii, numia că nici unul dintre ei nu prea învaţă.

În data de 26 mai, Kōichi şi dă examenele, când se ridică brusc şi iese spre surprinderea celorlalţi colegi. Pe coridor el o vede pe Mei şi se duce să discute cu ea. El aduce în dicuţie pe Misaki Fujioka şi este surprins să audă că defapt aceasta era o verişoară apropiată de a lui Mei. Într-un inal îşi face curaj să o întrebe de ce ceilalţi nu par să fie conştienţi de prezenţa ei. Mei îi răspunde că nu există şi îl întreabă cum s-ar simţi dacă ar i singurul care ar putea să o vadă. Kōichi este şocat şi nu răspunde.

Chiar atunci un proesor apare alergând în clasă, de unde apare Yukari Sakuragi care îşi apucă grăbită umbrela. Ea este şocată să-i vadă împreună şi coboară alergnd spre scări. Kōichi întreabă ce a păţit, când aude o bufnitură. Atunci el se duce să vadă ce s-a întâmplat şi descoperă cu oroare că fata a căzut pe scări şi vârful umbrelei deschise i-a străpuns gâtul, astfel la baza scării formndu-se o baltă de sânge. Kōichi urmăreşte terifiat mişcările convulsive ale colegei sale şi astfel se termină cel de al treilea episod.

Evenimente majore

  • Kōichi află de evenimentele petrecute în urmă cu 26 de ani, ceea ce duce la moartea colegei lui de clasă.
  • Yukari Sakuragi este prima victimă a blestemului din clasa 3-3.
  • Tot în acest episod alăm că fata care a mutir la spital, Misaki Fujioka, era rudă cu Mei, fiind verişoara acesteia.

Also on FANDOM

Random Wiki