FANDOM

Acţiune
Episodul 1
Another Ep1
Informaţile episodului
Episodul

1

Premiera

9 ianuarie 2011

Kanji

素描

Rōmanji

Sobyō

Informaţile Muzicii
Tema de deschidere

Kyomu Densen

Tema de final

Anamnesis

Navigaţie
← - Episodul 2

Rough Sketch este primul episod din anime-ul Another.

Rezumat

Episodul începe cu discuţia dintre doi elevi, un băiat şi o fată. Băiatul îi poveteşte fetei de eleva Misaki din clasa 3-3 care a murit în mod misterios şi care a continuat a fi încă în clasă până la absolvire, cu toate că aceasta nu mai era. De atunci s-au tot întâmplat fel de fel de accidente mortale printre elevii din clasa 3-3 până în prezent.

În prezent, într-o încăpere dintr-un spital, din oraşul Yomiyama, Kōichi Sakakibara este internat. Acesta este vizita de bunica sa şi mătuşa lui Reiko Mikami. Bunicii sale ei pare rău că acesta a trebuit să treacă prin astfel de momente grele când tatăl lui, Yousuke Sakakibara este plecat în India, dar Kōichi o asigură că totul este bine.

Bunica lui îl întreabă dacă doreşte să-l informaze şi pe tatăl lui de situaţia lui actuală, dar acesta îi spune că îl va contacta chiar el. În discuţia lor intervine, Reiko care afirmă la rândul ei că este mai bine dacă întradevăr el este cel care trebuie să-l contacteze.

Apoi în timp ce bunica lui vorbeşte, privirea lui Kōichi este îndreptată spre fereastră, loc de unde poate vedea întreg oraşul Yomiyama. Reiko îi arată râul Yomiyama care trece prin centrul oraşului, apoi clădirea şcolii unde el va merge, aşa cum a mers şi ea la rândul ei în urmă cu 14 ani. El o întreabă dacă şi Ritsuko, mama sa, care a murit în urmă cu 15 ani, a urmat aceeşi şcoală. Reiko afirmă şi îi spune că va fi în aceeaşi clasă ca şi ea, clasa 3-3.

Mai târziu, în jurul orei 11 după amiaza a aceleaşi zille, Kōichi se întrerupe din lectura sa când trei colegii de clasă au venit să-l viziteze: un băiat şi două fete. Băiatul se prezintă ca Tomohiko Kazami, fata cu ochelari Yukari Sakuragi, şi ultima Izumi Akazawa, ofiţer al clasei şi şef al contramăsurilor. Yukari spune că au venit î numele întregii clasei şi îi dă un buchet din partea clasei.

Astfel cei patru încep să converseze, dar discuţia îi se pare ciudată lui Kōichi, deoarece cei trei insită să-l întrebe dacă acesta nu a mai locuit vreaodată în Yomiyama, deşi aceasta le-a spus că se află pentru prima dată în oraşul natal al mamei sale. Tomohiko îi dă notiţele cu toate lecţile de care aceasta avea nevoie şi Kōichi îi mulţumeşte după care le spune că va veni la cursuri cel mai evreme în mai. La finalul vizitei, Izumi Akazawa îi strânge mâna şi îl întreabă pentru a doua oară dacă sigur nu a mai fost Yomiyama, iar protagonistul spune că nu prea crede.

Mai târziu spre seara, când încearcă să-şi contacteze tatăl, se urcă în ultima clipă în lift. Acesta se urcă în lift şi cu surprindere constată că mai este cineva în spatele lui, şi anume o fată cu un petic pe ochi. El îşi cere scuze, dar fata nu răspunede. Atunci observă uniforma fetei şi o întreabă dacă este elevă la Şcoala Gimazială Yomiyama Nord, iar ea aăprobă tăcută din cap. Apoi o întreabă dacă are ceva de făcut la nivelul doi, adică la morgă. Ea aprobă şi spune că are ceva de livrat şi că trebuie să-şi vad "săraca jumătate". Apoi coboară din lift, lăsând-ul curios pe Kōichi care o întreabă cum o cheamă. Ea îi spune că Mei Misaki.

Ceva mai târziu, într-o dimineaţă devreme îi sună telefonul. Kōichi se trezeşte şi vorbeşte cu tatăl lui, numai că fiindcă semnalul este prost iese afară. Tatăl lui se interesează de starea lui de sănătate şi Kōichi îl asigură că este bine. În continuare tatăl lui îi spune că şi el a avut probeme cu rinichi în tinereţe şi că ar putea fi ereditar, doar că îl încurajeză să nu-şi facă griji, când brusc apelul se întrerupe.

El stă pe verandă şi se gândeşte la ce i-a spus Reiko în legătură cu regurile clasei, când brusc bunica lui îl cheamă la micul dejun. Acesta spune că vine imediat când bunicul lui îi vorbeşte. Acesta îl întreabă de şcoală şi Kōichi îi spune că chiar astăzi începe.

La şcoală, Kōichi are parte de o întâlnire nu prea entuziasmată cu colegii, când o observă pe Mei, fata din lift stâtnd în spatele clasei. În pauză însă mare parte din colegi vin la bancă lui şi îi pun întrebări despre cum era să fie la şcoalp în Tokyo. Kōichi le răspunde tuturor, dar spune că Tokyo are şi dezavantajele sale, adică că este foarte zgomotos. Între timp sunt câţiva elevi care nu par prea încântaţi de venirea lui în oraş.

Brusc observă că banca fetei este liberă. Văzând că este distra Kazuma îl întreabă dacă este ok, iar el îl întreabă de Izumi. Kazuma îi spune că nu a venit la şocală la astăzi. Atunci, Naoya îi spune că are o idee. Îl întreabă dacă vrea să facă un tur al şcolii şi Kōichi acceptă. Mai târziu la ora de educaţie ficzică acesta stă pe bancă datorită problemelor sale de sănătate alături de un alt coleg, numit Ikuo Takabayashi, care suferă de o afecţiune la inimă. Cei doi vorbesc despre cum este să alergi şi Kōichi îl încurajează pe Ikuo. Însă lui Ikuo i se face rău şi se duce la cabinetul medical, după ce l-a refuzat să fie însoţit.

Atunci apare Sakuragi care îl întreabă unde s-a dus Ikuo. Apoi Kōichi observă bandajul din jurul gleznei fetei. Sakuragi îi spune că a căzut şi şi-s fracturat încheietura, dar că este bine acum. El face o remarcă cum că clasa 3-3 nu face orele d eeducaţie ficzică împreună cu alte clase, iar ea îl aprobă şi îi spune că este numai în caul clasei lor. Clasele 1 cu 2 şi 4 cu 5 au ore împreună. Ea apoi îl întreabă dacă la prânz i-au ceva colegii, iar spune că nu şi o întreabă de ce. Ea spune că nu e nimic, doar că spune că dacă nu au grijă Akazawa va ţipa la ei.

Lui Kōichi îi se pare straniu, dar nu întreabă nimic. Apoi acesta o întreabă de Misaki. Sakuragi se face că nu înţelege. El pleacă în fugă când o observă pe Mei sus pe acoperişul şcolii. Fiind curios se duce sus, în ciuda strigăteleor colegei lui. Sus pe acopriş o vede pe Mei cu un bloc de desen în mână şi o întreabă ce a desenat. Ea nu-i răspunde. El însă insită să o întrebe de vizita ei la subsol, de la spital în aceea zi în care s-au întâlnit. Mei însă spune că nu-i place să fie chestionată. Cei doi continue să aibă o discuţie, care îl încurcă şi îl miră pe protagonist. Cel mai mult însă îl miră faptul că Mei insită cu un lucru pe care el nu-l cunoaşte. Îi spune însă că clasa 3-3 este mult mai apropiată d emoarte decât orice altă clasă.

Ea îl întreabă dacă ceilalţi nu i-au povestit, dar el nu spune nimic. Ea spune că înţelege şi îi spune că va înţelege în curând. De asemnea îi spune că ar trebui să stea departe de el şi să nu mai încerce să-i vorbească. Ea pleacă lâsând-ul pe protagonist cu multe întrebări care nu au răspuns. La sfârşitul zilei, acesta este adus acasă cu maşina de bunica sa. Ea îl întreabă de şcoală, dar el este luat prin suprindere când pe fereastră o vede pe Mei afară în ploaie. Bunica lui îl întreabă dacă este ceva în neregulă, iar neagă şi astfel se încheie episodul.

Evenimente majore

Alte date

În curând..

Also on FANDOM

Random Wiki