FANDOM

Pagina principală
Aya Ayano
Aya Ayano Infobox
Informaţile personale
Kanji

綾野 彩

Romanji

Ayano Aya

Vârsta

15 ani

Gen

Feminin

Înălţime

158 cm

Culoarea părului

Maro deschis

Culoarea ochilor

Căprui

Familie

Părinţii sunt decedaţi

Statusul personal
Ocupaţie

Elevă

Afiliaţii

Clasa 3-3 (1998)

Clubul de dramă

Status

Decedată

Debut
Manga

Apare numai în anime

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Mana Hirata

Aya Ayano (綾野 彩) este elevă în clasa 3-3 şi este de asemnea şi membră în clubul de dramă cu Izumi Akazawa şi Yumi Ogura.

Înfăţişare

Aya este o fată cu părul scurt, maro deschis şi ochii căprui. De cele mai multe ori apare îmbrăcată în uniformă, deşi în episodul 4 apare îmbrăcată cu pantaloni negri, un tricou mov cu alb cu mânecile scurte, o bluză de trening în jurul taliei, o şapcă pe cap neagră şi la gât un colier.

Personalitate

Aya este o fire veselă şi foarte dramatică, motiv pentru care eate în clubul de arte dramatice (împreună cu Izumi şi Yumi). De asemnea este prietenoasă şi drăguţă cu toţi colegii ei, aşa cum este văzută în episodul 1 când îi urează bun venit protagonistului în clasă.

Acţiune

Episodul 1

Aya apare în prima zi de şcoală a protagonitului, urând-ui bun venit. Ea este văzută purtând o scurtă conversaţie cu acesta.

Alte date

  • Numele de Aya înseamnă colorat.
  • Adresa ei este 2-9 Furuikecho.
  • Aya este aşezată în a treia bancă pe centru. În spatele ei stă Mochizuki, în dreapta ei Daisuke Wakui şi în faţă Sachiko Nakajima.
  • Aceasta se adresează tutor prietenelor ei cu porecle şi cu terminaţia -chan, care în japoneză se foloseşte pentru personale apropiate. (pentru prtagonist Kou-chan şi Teshy pentru Naoya ).
  • Personajul ei apare numai în anime, fiind un personaj original.
  • Pritena ei cea mai bună este Yumi Ogura.

Also on FANDOM

Random Wiki