FANDOM

Capitolul 20
Cap20 0
Informaţile generale
Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
Another (Volumul 4)/Capitolul 19 - →

Povestea

După incident, Kōichi este vizitat la spital de un detectiv. Acesta are o mică discuție cu acesta despre incendiul care a avut loc la Sakitani. În urma incidentlui, Kōichia avut nevoie de o operație, pentru că s-a prăbușit la fața locului, probabil unul dintre plămâni i-a cedat. De asemnea în urma incendiului, au fost câteva decese: Manabu Maejima, Junta Nakao, Takako Sugiura și Shigeki Yonemura. Cauza incendiului a fost fulgerul care a a lovit clădirea.

Detectivul enumeră totalul de decese din acel an, și determină că există o anumită conexiune între victime și clasa 3-3. Acesta se întreabă de ce, dar Kōichi rămâne tăcut. Apoi acesta întreabă de ceilalți, iar detectivul, spune că nu mai erau alte persoane.

Între timp, Izumi stă liniștită în salon, când Kazami îl împinge pe Naoya înăuntru. Odată intrat acesta vorbește cu Izumi, iar fata îl tachinează, spre amuzamentul lui Kazami care ascultă la ușă. Pe hol, Mochizuki îi strigă că se duce la Sakakibara să-l viziteze.

Mai târziu, Kōichi vizitează mormântul lui Reiko. Așa cum a spus și Matsunaga, nimeni nu își mai aduce aminte de existența lui Mikami-Sensei, înafară de Kōichi și Mei. Kōichi este devastat de durere. Deși acesta nu a petrecut foarte mult timp cu mătușa sa, el era foarte apropriat de ea. Bunica lui i-a spus că în cazul în care tatăl său nu se comportă exemplar cu acesta, Reiko s-a oferit să-l crească ca pe propriul ei copil.

La un moment dat, Misaki își face apariția și îi ține companie lui Sakakibara. Ea dezvăluie că Mikami-Sensei a murit cu un an în umă defapt, în urma unei inundații, deși nu se știe exact dacă a fost o crimă sau sinucidere. Ea a murit la scurt timp, după ce Sakuma, elevul care se presupunea să fie non-existent a cedat presiunii, iar apoi a murit un alt elev în octombrie. Apoi Mei îi înmânează poza de grup luată cu clasa în excursie, în care apare și mătușa sa, deși numai ei doi o pot vedea. Kōichi crede că vor uita și ei încurând de ea. Mei nu este neapărat de aceeași părere. După aceea Kōichi îi spune că s-a hotărât să studieze arta și de asemnea o invită în Tokyo să viziteze muzeul de artă. Mei acceptă oferta.

Undeva în școală, nimeni nu pare să fie, cu execepția unei prezențe pe hol. Acest lucru sugerează că tragedia va continua și anul următor.

Personaje

Protagoniștii:

Elevii din clasa 3-3:

Profesori:

Alte personaje:

Alte date

  • O parte dintre evenimente se regăsesc și în ultimul episod din seria anime, episodul 12:
    • Scena din cimitir
    • Scena din spital (cu modificări)
  • Persona extra a fost Mikami-Sensei, respectiv Reiko Mikami, care se pare că defapt a murit în condiții necunoscute în octombrie din cauza unei inundații. Cadavrul i-a fost găsit în apă.
    • În anime, Mei Misaki, spune că a văzut cum un bărbat a aruncat-o pe Reiko în rău după ce a ucis-o.
  • Numărul victimelor din anul 1989 sunt:
    • Misaki Fujioka (în urma unei bolii)
    • Yukari Sakuragi (accident)
    • Mama lui Yukari (accident)
    • Ikuo Takabayashi (în urma unei bolii)
    • Sanae Mizuno (accident)
    • Shoji Kubodera (sinucidere)
    • Kazuma Akazawa (sinucidere)
    • Manabu Maejima (în incendiu)
    • Takako Sugiura (în incendiu)
    • Junta Nakao (în incendiu)
    • Shigeki Yonemura (în incendiu)
    • Mikami-Sensei (ucisă, persoana extra)