FANDOM

Capitolul 16
Cap19 0
Informaţile generale
Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
Another (Volumul 4)/Capitolul 18 Another (Volumul 4)/Capitolul 20

Povestea

Continuând acțiunea din episodul precedent, Koichi o caută disperat pe Mei, când aceasta îi strigă că se află în curte. Koichi vrea să vină la ea, dar ea îi spune să nu vină. Dar el nu o ascultă și o urmează afară în ploaie. O găsește pe Mei cu un târnăcop, care se îndreaptă către o stivă de lemne. Se pare că dedesubtul lor se află persoana vizată.

Mei spune că a văzut de dinainte culoarea morții asupra ei.Ea susține că nimeni nu a putut prevedea un asemnea dezastru, de aceea trebuie ca totul să se încheie. În cele din urmă, Koichi se aproprie de grămadă. Șocat, Sakakibara constată că persoana extra este nimeni alta decât Mikami-Sensei, mătușa lui Reiko Mikami.

Tot atunci Mei îi spune să se gândească mai bine. Nicio altă clasă nu are un alt profesor asistent la clasă. Fata continuă spunând că Mikami-Sensei a fost diriginta clasei 3-3 anul trecut, dar din cauză că nu a tratat un elev ca nonexistent, ea a murit.

Atunci Koichi își aduce aminte când a purtat o conversație cu tatăl său și atunci își readuce aminte de ce acesta a mai fost în Yomiyama înainte: pentru a participa la înmormântarea lui Reiko.

Tot atunci Sakakibara constată că nu numărul băncilor din clasă este cu una mai puțin, ci cele din catedra profesorilor. Mei vrea să îndeplinească sarcina, dar atunci Koichi îi ia târnăcopul din mână și curmă viața mătușii sale, cu scopul de a salva clasa 3-3.

Personaje

Protagoniști:

  • Mei Misaki
  • Koichi Sakakibara

Elevi în clasa 3-3:

  • Mei Misaki
  • Koichi Sakakibara

Profesori:

  • Mikami-Sensei

Alte personaje:

  • Ritsuko Sakakibara (menționată)
  • Reiko Mikami
  • Yousuke Sakakibara

Alte date

  • Evenimentele din acest capitol pot fi regăsite în episodul 12.
    • La fel ca și în versiunea anime, Koichi este cel care își ucide mătușa.
  • Persoana extra nu face parte din elevi, ci dintre profesori, Mikami-Sensei.