FANDOM

Capitolul 13
Cap13 0
Informaţile generale
Volumul

Another (Volumul 3)

Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
Another (Volumul 3)/Capitolul 12 Another (Volumul 3)/Capitolul 14

Povestea

La sfârșitul semestrului, înainte de vacanță de vară, Mikami-Sensei, noua dirigintă, îi anunță pe elevii din clasa 3-3 de excursia care va avea loc de pe 8 pe 10 august. Unii elevii se întreabă de ce profesoara ales vacanța de vară, iar Kōichi își aduce aminte de discuția avută cu Chibiki și Mei de mai devreme.

Se pare că în vara anului 1983, în vacanța de vară, în excursia la care și Reiko a participat, numai 2 persoane au murit, iar începând cu septembrie morțile au încetat brusc. Ceea ce înseamnă că spusele de Reiko sunt adevărate. Ceva s-a întâmplat în aceea excursie. Însă din păcate numele persoanei decedate din acel an nu apare la finalul paginii așa cum observă domnul Chibiki în arhivă. Conform zvonurilor pe muntele Yomiyama se află un templu cu același nume. Elevii au fost puși să se roage ca sugestie a profesorului, dar acest lucru nu fucnționează ca și talisman împortiva tragediei.

La școală elevii sunt sceptici în legătură cu excursia, dar unii acceptă să vină din cauza lui Izumi, Takako și Nakao, care și-au anunțat particparea.

Seara, Kōichi nu poate dormi pentru că are un coșmar și visează că el este elevul extra. Preocupat de tragedie, Kōichi îl întreabă de tatăl său de fotografia în care apare și mama lui de la finalul școlii. Acesta îi spune că a auzit ceva de la Reiko, dar dacă vrea să caute fotografia este acolo, în casa bunicilor lui. După această informație Kōichi încheie conversația.

Mai târziu, Kōichi este invitat de către Naoya și Yūya la o cafenea. Acolo acesta face cunoștiință cu Tomoka, sora vitregă a lui Mochizuki. Aceasta a fost și ea elevă la Yomiyama, deși în altă clasă, cunoște zvonurile despre clasa 3-3. Se pare că motivul pentru care s-au întâlnit este o informație deținută de Tomoka care ar putea să-i ajute.

Personaje

Protagoniști:

Elevii clasei 3-3:

Profesori:

Alte personaje:

Alte date

  • Unele din evenimentele petrecute în manga se regăsesc și în episodul 7, din seria anime.