FANDOM

Capitolul 9.5
[[File:|250px]]
Informaţile generale
Volumul

Another (Volumul 2)

Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
Another (Volumul 2)/Capitolul 9 Another (Volumul 3)/Capitolul 10

Acest capitol se numește Interludiu și marchează evenimentele de dinaintea venirii lui Kōichi Sakakibara în clasa 3-3.

Povestea

Evenimentele care sunt ilustrate în acest capitol sun cele de dinainte de venirea lui Kōichi în colectivul clasei 3-3. Acesta începe cu conversația dintre mai mulți elevi ai clasei 3-3 care spun că de când cu venirea protagonistului, numarul de bânci a crescut cu una în plus.

Apoi este relatat că Kazami și Sakuragi au venit în vizită la spital la acesta (Capitolul 1) și că nu au putut dovezi care să indice clar dacă este sau nu persoan extra. În continuare se precizează că și rudele elevilor de până în gradul doi al acestor pot fi implicate în tragedie.

Pe acoperișul școlii Kazami și Naoya împărtășesc opinii despre felul în care profesorii ar fi trebuit să se ocupe de înștiințarea lui Kōichi de dinainte. Noaya vrea să-i spună despre misterul clasei, dar Kazami nu-i dă voie pentru că în acest fel ar trebui să admită prezența și existența lui Misaki, care deja era tratată ca și personă extra. Chiar și așa Sakakibara vorbise cu ea. În cele din urmă Naoya spune că îl va avertiza într-un fel și așa se termină și acest scurt capitol.

Personaje

Protagoniștii:

Clasa 3-3:

Alte date

  • Evenimentele din acest scurt capitol nu sunt regăsite și în seria anime.
  • În acest capitol protagoniștii nu iau activ parte la acțiune, ci sunt doar menționați.