FANDOM

Capitolul 5
Cap5 Coperta
Informaţile generale
Volumul

Another (Volumul 2)

Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
Another (Volumul 1)/Capitolul 4 Another (Volumul 2)/Capitolul 6

Capitolul 5 este primul capitol al volumului 2 al seriei manga Another. Acesta înfățișează investigația circumstanțelor morții lui Yukari, deși acest deces este doar începutul din lungul altora.

Povestea

Capitolul începe cu o scurtă conversație între alți elevi care vorbesc despre decesul din clasa 3-3. Aparent o fată a murit după ce a alunecat pe scări și vârful ascuțit al umbrelei i-a străpuns gâtul. În aceeași zi și mama ei a murit. Unul dintre ei spune că anul trecut nu au avut loc aceste evenimente, dar acest an este diferit pentru că în fiecare luna cineva cel puțin va fi sacrificat.

Protagonistul este la spital la un control, după ce în urmă cu o săptămână a asistat la decesul lui Yukari. De o săptămână a lipsit de la școală, timp în care aproape nu știe mai nimic despre ce s-a petrecut. Ultimele cuvinte ale lui Mei încă îl preocupă și nu știe ce să creadă. Acesta a încercat să reia legătura cu Teshigawara, dar acesta nu-i răpunde la telefon.

Kōichi este sunat de Sanae care se interesează de starea lui de sănătate deoarece, fratele ei, Takeru Mizuno, coleg de clasă al lui Kōichi i-a povestit despre tragedie. Aceasta îi propune să se întâlnească după următorul control și să vorbească. Kōichi acceptă și se întâlnește cu Sanae într-un restaurant. Cei doi au o conversație despre misterul ce înconjoară clasa 3-3 și despre ce i s-a întâmplat lui Yukari. Sanae este de părere că totul s-a pretrecut în condiții suspecte și că ceva din misterul clasei 3-3 are ceva de a face cu tragedia. Kōichi nu cunoaște toate detalile, iar Sanae spune că fratele ei nu vrea să-i vorbească.

Apoi Kōichi o întreabă dacă fratele ei a pomenit vreodată de Mei Misaki. El consideră că în ziua decesului verișoarei lui Mei și discuția ciudată cu Teshigawara sunt legate, deși nu este neapărat legată cu decesul lui Yukari. Sanae spune că a făcut și ea cercetări despre ce s-a întâmplat elevul Misaki de acum 26 de ani și vrea să ceceteze mai amânunțit problema, lucru care îi i-a prin surprindere pe Sakakibara. În final cei doi se despart și Sanae îl avizează să fie precaut. Pe drum spre casă acesta s-a tot gândit la cât de speriată era Yukari la vederea lui și a lui Mei. Se poate să vi evitat incidentul dacă cobora pe scara cealăltă. Până să își dea seama unde se îndreaptă acesta se trezește în fața studiolui de păpuși.

La intrarea în studio este întâmpinat din nou de bunica Amane, după care coboră la subsol, unde se întâlnește cu Mei. Mei își confirmă bănuielile și spune că început, deși Koichi este încontinuare confuz pentru că habar nu are despre ce fata vorbește. Din cauza ultimelor evenimente Mei se hotărește să nu vină mâine. De asemnea îi spune lui Kōichi să țină secret întâlnirea lor la studio, după care îi spune să aibă grijă și pleacă. Astfel se încheie și capitolul 5.

Personaje

Protagoniștii:

Elevii:

Alte personaje:

Alte date

  • În acest capitol este dezvăluit că mama lui Yukari a murit în aceeși zi.
  • Acest capitol marchează începutul fenomenului.
  • Evenimentele din acest capitol sunt prezentate și în episodul 3 al anime-ului.