FANDOM

Capitolul 3
Cap3 0
Informaţile generale
Volumul

Another (Volumul 1)

Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
Another (Volumul 1)/Capitolul 2 Another (Volumul 1)/Capitolul 4

Capitolul 3 din volumul 1 din Another prezintă evenimentele întânirii celor doi protogoniști la Studioul M.Misaki.

Povestea

Acțiunea se continuă din capitolul precedent cu conversația purtată de protagonist cu asistenta Mizuno. Aceasta îi spune că întradevăr fata a suferit o oprație și că totul părea să meargă bine până când starea ei s-a agravat considerabil. Se pare că aceasta era unicul copil la părinți. În lumina ultimelor informații Sakakibara nu știe ce să mai creadă decât că Misaki este o fată misterioasă.

Câteva zile mai târziu la școală Koichi observă că Mei încă nu avenit la școală, dar într-o zi o vede pe Mei și declină invitația colegilor săi de a merge acasă la unul dintre ei. Fără să își dea seama Koichi o urmărește pe Mei și ajunge în fața studiolui mamei lui Mei. Curios acesta intră unde o întâlnește pe bunica Amane care se oferă să-i facă jumătate reducere pentru că este elev. Înăuntru acesta intră, dar constată cu mirare că magazinul nu are clienți. Acesta descrier magazinul ca înfățișând o lume care există și în același timp nu există.

La un moment dat îi atrage atențio niște scări care îl poartă la susbsol, unde găsește alte vitrine cu păpuși care de care mai grotești. Chiar și așa cel mai atre îi atrage atenția un sicriu în mărime natrurală care conține o păpușă extrem de asemănătoare cu Mei. Protagonistul este atât de surprins și șocat de asemănare că nu o observă pe Mei care iese de după sicriu.

Ea îl întreabă ce face și de ce a venit. Koichi este brusc și mai șocat de apariția ei și o întreabă la ândul lui ce caută ea aici. Misaki îi spune că vine adesea în acest loc pentru că nu-l urăște și îl întreabă ce părere despre acest loc. Koichi îi spune că este un loc frumos, deși nu are cuvinte să-l decrie înafar că îi dă senzațiea ca nu pare din această lume. Brusc ea schimbă subiectul și se hotărește să-i dezvăluie de ce poartă peticul pe ochiul ei stând: deoarece are un ochii artificial al unei păpuși. Sakakibara este speriat și totdată interesant își aduce aminte de numele studiolui, ochiul fiind de culoare albastră strălucind fără viață. Fata motivează că de cele mai multe ori îl ține acoperit deoarece vede lucruri pe care nu ar trebui să le vadă cu el. Băiatul se uită la ea cu și mai multp confuzie neînțelegând ce se petrece.

Apoi Mei face un cometariu referitor la păpuși și despre cum sunt goale și nu au substanță și îl sfătuiește pe Koichi să meargă la etaj deoarece acesta începe să se simtă slăbit. Sus cei doi au o conversație și Koichi află că păpușile sunt făcute de Kirika, care are un atelier la etajul al doilea. Koichi o întreabă de păpușa din sicriu, dar Mei nu vrea să intreîn detalii. În continuare acesta decide să o înfrunte și o întreabă de ce era la etajul al doilea al subsoluilui, mai exact la morgă. El îi spune de pacienta care a murit și o întreabă pe Mei dacă nu are frați sau surori. Mei neagă. Koichi apoi spune că de când s-a tranferat are un sentiment ciudat, când Mei îl întrerupe.

Mei apoi îi povestește întâmplarea care a avut loc în urmă cu 26 de ani despre acel elev Misaki și cum după decesul acestuia a apărut în fotografie de la absolvire alături de colegii săi care inițial nu au vrut să creadă că a murit și au continuat să se comporte ca și cum acesta ar mai fi făcut parte din clasă. Acest eveniment a adus la altele și mai ciudate, când telefonul lui Koichi sună. Koichi spune că probabil este bunica lui, după care Mei face o remarcă despre acele mașinării enervante, după care pleacă. După ce a fost anunțat că magazinul s-a închis Koichi merge spre casă cu gândul la evenimentele petrecute. Se pare că misterul din jurul fetei se adâncește și mai mult.

Personaje

Elevii:

  • Koichi Sakakibara
  • Mei Misaki
  • Naoya Teshigawara
  • Yuuya Mochizuki

Alte personaje:

  • Sanae Mizuno (la telefon)
  • Amane
  • Bunica lui Koichi (menționată)

Alte date

  • Koichi o întâlnește prima dată pe bunica Amane.
  • Sanae Mizuno menționează că o fată a murit la spital pe nume Misaki, dar Mei neagă că are frați sau surori.
  • În acest capitol se revelează că Mei are un ochi artificial, amai exact al unei păpuși de culoare albastră.