FANDOM

Capitolul 2
Cap2 0
Informaţile generale
Volumul

Another (Volumul 1)

Autor

Yukito Ayatsuji

Ilustraţie

Hiro Kiyohara

Navigaţie
Another (Volumul 1)/Capitolul 1 Another (Volumul 1)/Capitolul 3

Capitolul 2 din volumul 1 din Another prezintă prima zi de școală a protagonistului.

Povestea

Sakakibara este văzut vorbind la școală cu Naoya Teshigawara cu care face schimb de numere de telefon. Cei doi au o scurtă conversație, dar când Kōichi o aduce în vorbă pe Misaki, Naoya evită subiectul. După aceea acesta se întâlnește cu Miss-Mikami , care îl întreabă de cum s-a adaptat la noua lui școală. La sfârșitul zilei acesta o așteaptă pe bunica sa să-l ia de la școală când o vede pe Misaki în ploaie ieșind pe poarta școlii. Curând însă o pierde din vedere.

A doua zi la ora de desen, protagonistul vorbește cu Mochizuki, un coleg de clasă care îi povestește de clubul de artă care se află în clădirea Zero, un vechi corp al școlii pe care nimeni nu îl mai folosește. De asemenea Mochizuki o pomenește pe Miss-Mikami. Mai târziu cei doi discută despre artă și Mochizuki își prezintă propriile impresii, când sunt întrerupți de Teshigawara.

Chiar atunci ei își continuă discuția, iar din greșeală Naoya pomenește ceva de blestemul clasei 3-3. Kōichi nu înțelege ce se întâmpla, iar Mochizuki îl întrerupe agitat. Dar Kōichi apoi se scuză că trebuie să vadă pe cineva și intră în bibliotecă unde o găsește pe Mei desenând ceva ce par a fi niște figuri. Misaki spune că sunt păpușii, iar Kōichi o întreabă de ce a ales acest loc ca să deseneze și despre peticul ei.

Misaki zâmbește la el în mod enigmatic și îl întrebă dacă chiar vrea să știe ce i s-a întâmplat. Sakakibara se intimidează și îi spune că dacă nu vrea nu trebuie să-i spună, și ea atunci îi spune că nu-i va spune. Între timp apare domnul Chibiki librarul care îi spune să se întoarcă la ore. Mei decide să mai rămână să deseneze. Întors acasă Kōichi are o conversație cu Reiko, care îi spune că domnul Chibiki este bibliotecarul celei de a doua bibliotecii și că este un straniu care poartă negru și sperie elevele. De asemenea ea se interesează dacă nepotul ei a fost într-un club la fosta școală și dacă are de gând să se alăture altuia. Protagonistul îi spune că la vechea școală acesta făcea parte din clubul culinar, spre amuzamentul lui Reiko. Acesta spune că nu a avut de ales din cauza tatălui său, care nici măcar nu a observat că abilitățile lui culinare s-au îmbunătățit.

De asemenea Reiko este puțin surprinsă când află că Koichi vrea să aplice pentru facultatea de artă pe specializarea sculpturii. El este conștient că nu este talentat, dar Reiko îi spune că în ciuda faptului că tatăl lui nu ar fi de acord și nu are talent, ar trebui totuși să încerce.

La școală Kōichi remarcă absența lui Mei. Pe când este cu gândul la aceasta, Naoya vine și îl tachinează despre expresia pe care o face. Tot în acel moment apare și Tomohiko și Yūya. Între timp o fată se uită la protagonist, și Yukari, fata care o însoțește îi spune că este noul elev transferat. Mai târziu după o scurtă examinare la spital, Kōichi se întâlnește cu Sanae Mizuno. Aceasta este surprinsă să-l vadă, mai ales când Kōichi aduce în discuție de o fată care a murit în aceea zi la spital. Mizuno apoi își aduce aminte că întradevăr cineva tânăr a murit și îi promite să investigheze pentru el această problemă, în schimb mai târziu va trebui să-i spună motivul.

Pe drum spre casă acesta ajunge la Studioul deținut de Kirika. Acolo este surprins și fascinat de frumusețea păpușilor din vitrină. Apoi este brusc sunat de Sanae care spune că a aflat ceva. Ea spune că întradevăr cu o săptămână înainte o fată tănără, o elevă mai exact a murit. Numele ei parcă era Masaki sau Misaki și așa se termină acest capitol.

Personaje

Protagoniștii:

Elevii din clasa 3-3:

Profesorii și personalul școlii:

Alte personaje:

Alte date

  • Evenimentele din acest capitol sunt reluate și în cel de al doilea episod al adaptării anime.
  • Numele lui Izumi Akazawa nu este menționat în acest capitol, deși ea apare alături de Yukari.
  • Acest capitol marchează prima apariție a lui Izumi și a lui Chibiki.