FANDOM

Pagina principală
Amane
Amane Infobox
Informaţile personale
Kanji

見崎 天根

Romanji

Misaki Amane

Vârsta

60+

Gen

Feminin

Înălţime

150 cm

Culoarea părului

Gri

Culoarea ochilor

Gri

Familie

Mitsuyo Fujioka (fiica mai mare)

Yukiyo Misaki (fiica cea mică)

Mei Misaki (nepoată)

Misaki Fujioka (nepoată)

Statusul personal
Ocupaţie

Recepţioneră la Studio

Afiliaţii

Studio-ul M.Misaki

Status

În viaţă

Debut
Manga

Capitolul 3

Anime

Episodul 1

Voce
Japoneză

Sayuri Sadaoka

Amane Misaki (見崎 天根) este bunica lui Mei şi a lui Misaki. Ea este cea care întâmpină clienţii la Studio-ul M.Misaki , deţinut de fiica acesteia, Yukiyo.

Înfăţişare

În anime

Amane are părul scurt până la umeri şi cărunt. Poartă o pereche de ochelaro cu rame rotunzi şi poartă haine mov închis. 

În manga

Amane pare mai bărtână şi are părul lung şi gri, iar hainele negre.

Personalitate

Amane stă mreu la recepţie să întâmpine clienţii şi nu vorbeşte foarte mult. Cu toate acestea este un personaj enigmatic, care de fiecare dată când protagonitul a intrat în magazin repetă aceeşi frază şi nu pare să-şi amintească dacă acesta a mai venit sau nu. 

Acţiune

Amane apare în cel de al doilea episod în care îl întâmpină pe protagonist la recepţie. Ea îi spune că nu are clineţi elevi foarte des, pentru că aceltia nu-şi permit să cumpere păpuşile de aici, cu toate că se oferă să-i facă  reducere. De fiecare dată când protagonistul intră în magazin ea este acolo şi reptă aceeşi frază.

Alte date

  • Numele de Amane semnifică în japoneză "sunetul raiului" şi apare foarte des în ficţiunile japoneze.
  • La un moment dat acesteia îi scapă faptul că Mei este fiica lui Mitsuyo, când aceasta era în clasa a cincea în gimnaziu.

Also on FANDOM

Random Wiki